pypek9 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 pypek, a mógł byś jakoś wytłumaczyć tą teorie z gaźnikami i mieszanką?W bodajże deci 125 (nowszej) Mikuni nie jest (prawdopodobnie) przystosowany do takiej zmiany, znajomy po przejściu z dozownika na manualne smarowanie i zrobieniu iluś tam km zatarł silnik, mechanik powiedział, że wina jest to właśnie przejścia na smarowanie manualne, ponieważ ten gaźnik swoimi małymi wewnętrznymi kanalikami uniemożliwia odłączenie dozownika. Odwołuję się tylko do tej sytuacji i nie zagłębiałem się zbytnio w budowę japońskich gaźników, więc nie wiem czy i akurat które gaźniki uniemożliwiają lanie oleju wprost do baku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Przez palowanie rozumiem, że chłopak odwinął manete i przez te kilkanaście sekund lecial na maksymalnych obrotach jakie jest w stanie osiągnąć silnik. Dobrze wiem że dwusuw trzeba "kręcić" ale jechać na obrotach gdzie silnik ma największą moc a na maksymalnych obrotach jest różnica Panie Piotrze, zdanie niefortunnie sformuowane, bo pisząc je miałem na myśli maksymalne obroty. Co do tych obrotów, z chęcią bym się dowiedział czegoś więcej. W internecie znalazłem jeden artykuł który po łepkach tylko przedstawia że coś takiego jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Kiedyś Simsona przytarłem w identyczny sposób w okresie docierania. Tłok w okolicy denka spuchł po kilku sekundach jazdy na pełnym gazie, mimo że wcześniej silnik został rozgrzany. Podeślij fotki cylindra, a w szczególności okna wydechowego by powiedzieć coś więcej w sprawie łamania pierścienia. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Zamki nie wychodza na oknach, sprawdzalem to. Cylinder ma juz pomasakrowane to okno wydechowe, powyginane od zlamanego pierscienia wargi, w jego okolicach sa takie same slady przytarcia jak na tloku, Tylko mnie zastanawia czy te slady przytarcia spowodowane sa dostaniem sie kawalka pierscienia miedzy tloka a gladz, czy stalo sie tak poprzez spuchniecia tloka, po przegrzaniu(jesli do niego doszlo wogole). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 PAnowie, a jakie moga byc skutki ciasno spasowanych pierscieni? Drugie pytanie pod ktory pierscien sie zaklada ta blaszke ktora jest w zestawie, i dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Zakłada się po dolny pierścień, ma zapewnić lepsze dociskanie pierścienia do cylindra. Ja u siebie jej nie zakładałem i moto hula jak powinno. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 A nie czasem pod górny, który początkowo jest pokryty szarą warstwą (czego, nie wiem) i zakłada się ją po dotarciu. Pierwszy pierścień jest kompresyjny i to on odpowiada za większość ciśnienia sprężania. Drugi jest tylko kompresyjno-zgarniający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 NO to wkoncu pod ktory sie ja zaklada? A te skutki ciasno spasowanych pierscieni? moga byc takie ze pierscienie pod wplywem przegrzania pekly bo nie mialy miejsca sie rozejsc bo byly za ciasno spasowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Expander zawsze pod dolny pierścień. Rozwiązanie stosowane często w Hondach. Zapobiega obijaniu się górnej części tłoka o ścianki cylindra. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 NO to wkoncu pod ktory sie ja zaklada? A te skutki ciasno spasowanych pierscieni? moga byc takie ze pierscienie pod wplywem przegrzania pekly bo nie mialy miejsca sie rozejsc bo byly za ciasno spasowane? Ciasno spasowane względem rozwków tłoka czy gładzi cylindra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) Ciasno spasowane względem rozwków tłoka czy gładzi cylindra ? O to mi chodzi ze jak samego pierscienia pasujesz w cylinder przed zlozeniem to musi miec delikatna przerwe, rozumiesz o co mi chodzi? A pierscienie gdy sie nagrzeja to sie ta przerwa zmniejsza, oczywiscie jak caly zestaw juz jest zlozony, i zastanawiam sie czy ta przerwa nie byla za mala i wyparlo pierscienie pod wplywem temperatury (przegrzania) i pekly. Czy moglo tak byc? A jak z ta blaszka wkoncu pod ktory pierscien? Edytowane 3 Maja 2011 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 To się nazywa luz na zamku a nie spasowanie. Luz musi być ale nie pamiętam jaki, trzeba by serwisówkę przegrzebać. Ja osobiście nigdy nie szlifowałem pierścieni na zamkach i do tej pory nie łapały ani nie zakleszczały się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 A jak z ta blaszka wkoncu pod ktory pierscien?Dolny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Dolny. A czemu nie gorny, i czy jest ktos w stanie wytłumaczyc dlaczego, sory ze sie czepiam, ale potrzebuje argumentow :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Zrzut z serwisówki Hondy. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.