Skocz do zawartości

Rozwalony tłok


Ziuteek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pypek, a mógł byś jakoś wytłumaczyć tą teorie z gaźnikami i mieszanką?

W bodajże deci 125 (nowszej) Mikuni nie jest (prawdopodobnie) przystosowany do takiej zmiany, znajomy po przejściu z dozownika na manualne smarowanie i zrobieniu iluś tam km zatarł silnik, mechanik powiedział, że wina jest to właśnie przejścia na smarowanie manualne, ponieważ ten gaźnik swoimi małymi wewnętrznymi kanalikami uniemożliwia odłączenie dozownika. Odwołuję się tylko do tej sytuacji i nie zagłębiałem się zbytnio w budowę japońskich gaźników, więc nie wiem czy i akurat które gaźniki uniemożliwiają lanie oleju wprost do baku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez palowanie rozumiem, że chłopak odwinął manete i przez te kilkanaście sekund lecial na maksymalnych obrotach jakie jest w stanie osiągnąć silnik. Dobrze wiem że dwusuw trzeba "kręcić" ale jechać na obrotach gdzie silnik ma największą moc a na maksymalnych obrotach jest różnica

 

Panie Piotrze, zdanie niefortunnie sformuowane, bo pisząc je miałem na myśli maksymalne obroty.

 

Co do tych obrotów, z chęcią bym się dowiedział czegoś więcej. W internecie znalazłem jeden artykuł który po łepkach tylko przedstawia że coś takiego jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś Simsona przytarłem w identyczny sposób w okresie docierania. Tłok w okolicy denka spuchł po kilku sekundach jazdy na pełnym gazie, mimo że wcześniej silnik został rozgrzany.

 

Podeślij fotki cylindra, a w szczególności okna wydechowego by powiedzieć coś więcej w sprawie łamania pierścienia.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamki nie wychodza na oknach, sprawdzalem to.

 

Cylinder ma juz pomasakrowane to okno wydechowe, powyginane od zlamanego pierscienia wargi, w jego okolicach sa takie same slady przytarcia jak na tloku,

 

Tylko mnie zastanawia czy te slady przytarcia spowodowane sa dostaniem sie kawalka pierscienia miedzy tloka a gladz, czy stalo sie tak poprzez spuchniecia tloka, po przegrzaniu(jesli do niego doszlo wogole).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie czasem pod górny, który początkowo jest pokryty szarą warstwą (czego, nie wiem) i zakłada się ją po dotarciu.

 

Pierwszy pierścień jest kompresyjny i to on odpowiada za większość ciśnienia sprężania. Drugi jest tylko kompresyjno-zgarniający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO to wkoncu pod ktory sie ja zaklada?

 

A te skutki ciasno spasowanych pierscieni? moga byc takie ze pierscienie pod wplywem przegrzania pekly bo nie mialy miejsca sie rozejsc bo byly za ciasno spasowane?

 

Ciasno spasowane względem rozwków tłoka czy gładzi cylindra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciasno spasowane względem rozwków tłoka czy gładzi cylindra ?

 

 

O to mi chodzi ze jak samego pierscienia pasujesz w cylinder przed zlozeniem to musi miec delikatna przerwe, rozumiesz o co mi chodzi?

 

A pierscienie gdy sie nagrzeja to sie ta przerwa zmniejsza, oczywiscie jak caly zestaw juz jest zlozony,

i zastanawiam sie czy ta przerwa nie byla za mala i wyparlo pierscienie pod wplywem temperatury (przegrzania) i pekly.

Czy moglo tak byc?

 

A jak z ta blaszka wkoncu pod ktory pierscien?

Edytowane przez Ziuteek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...