maniekp Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam. Jest ratunek?I skąd to się wzięło? Wymiary w normie. Dodam tylko że uszczelniacz zaworowy, współpracujący z wadliwą krzywką zaczął puszczać olej, stąd wizyta w silniku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 (edytowane) Kwalifikuje się do wymiany. Na zdjęciu widać, że nawet szczyt uszkodzonej krzywki jest przegrzany.Nawet jak go włożysz z powrotem to degradacja tej krzywki będzie postępować więc nie ominie Cie wym iana. Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrówa Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Zjawisko pittingu. Poczytaj o tym powinno coś być w internecie a jeżeli nie to szukaj informacji o zjawisku w książkach o kołach zębatych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekp Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Pitting już oblukałem wcześniej, kwestia czemu na tej i czy rozszczelnienie uszczelniacza zaworowego ma coś z tym wspólnego. Co do kwestii wymiany wałka, muszę się śpieszyć ? Czy założyć stary i śmigać w poszukiwaniu zamiennika ? Do listy usterek dorzucę jeszcze, że głowice czeka spawanie, popękała na łączeniu wydech-świeca-wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 (edytowane) Na upartego możesz jeździć szukając drugiego wałka.To nie jest wina uszczelniacza. Zła obróbka materiału, jego zmęczenie, zły materiał itp. Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Nie ma to nic wspólnego z uszczelniaczem(jeśli padł jeden to wymien wszystkie). Moim zdaniem z wymianą wałka nie ma sensu jakoś specjalnie się spieszyć, najwyżej padnie ci dzwigienka pracująca na tej krzywce(koszt dzwigienki 50zł), ale oczywiście lepiej wymienić teraz by nie babrać się ponownie za parę miesiecy. Zapytaj o wałek MOTOFISH'A ( http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4591501 ), gosc ma wszystkie częsci do hond xl/xr/nx, nie sprzedaje śmieci i sprzedaje w miarę tanio(to nie zaden moj kumpel, ale kupowałem od niego rózne graty i go polecam). Pękanie w okolicach świecy to częsta usterka w głowicach RFVC...bardziej bym się martwil tym pękaniem niz wałkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekp Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Thx za namiar. Pękniecie zostanie wycięte, nadlane i obrobione, wstawione nowe gniazda zaworowe i dotarte do obecnych zaworów. Przy okazji zostanie na nowo zrobiony jeden z gwintów od pokrywy bo się trochę popsuł :). offtop JJANK udało CI się wytargać pompę olejową bez ściągania kosza sprzęgłowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 (edytowane) Zapytaj motofish'a czy nie ma głowicy do nx, musiałbys znalezc naprawdę super fachowców zeby ta naprawa wytrzymała kilka sezonów, samo wstawianie gniazd do tej głowicy jest już ryzykowne(bardzo mało materiału między gniazdami a świecą-coś o tym wiesz+rzadko spotykany kąt ustawienia zaworu, mało który zakład ma maszynę która ma odpowiednie nastawy), a jeszcze jakieś napawania...Co do pompy to niepotrzebnie wymieniłem w XL pompę tej zimy(moja trzyma normy serwisowe), pamietam, że sciągałem sprzęgło, ale ja chciałem powymieniac wszystkie oringi na przewodach i mam pod ręką klucz pneumatyczny, samą pompę powinno dać się wyjąć jesli nagniesz odpowiednio jeden przewód.Jeśli musisz wymienić pompę to mam sprawną, niepotrzebną, możemy się dogadać. Edytowane 23 Kwietnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.