dager Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam, od kiedy kupiłem ten motocykl w zeszłym sezonie ciągle mam to samo: zimny silnik- pali od razuciepły silnik- pali od razuśrednio ciepły- problem Na zimno pali genialnie, po jeździe po 5 minutach postoju pali, 30min postoju pali, ale jak postoi 1-2h to zaczynają się kwiatki i muszę go pokatować żeby odpalił. Jakieś pomysły? :smile: Edytowane 22 Kwietnia 2011 przez dager Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam, od kiedy kupiłem ten motocykl w zeszłym sezonie ciągle mam to samo: zimny silnik- pali od razuciepły silnik- pali od razuśrednio ciepły- problem Na zimno pali genialnie, po jeździe po 5 minutach postoju pali, 30min postoju pali, ale jak postoi 1-2h to zaczynają się kwiatki i muszę go pokatować żeby odpalił. Jakieś pomysły? :smile: Może wystarczy wizyta w serwisie motocyklowym? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dager Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Wole unikać płacenia za coś co mogę zrobić sam, jakbym miał za dużo $ to bym dawno pojechał. Jeśli nie uzyskam pomocy tutaj czy na jakimś innym forum to pewnie pojadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Wole unikać płacenia za coś co mogę zrobić sam, jakbym miał za dużo $ to bym dawno pojechał. Jeśli nie uzyskam pomocy tutaj czy na jakimś innym forum to pewnie pojadę. Ale nie wszystko możesz zrobić sam poza popsuciem tego motocykla.Nie masz za dużo $ to weź się do pracy i rób to czego Cię nauczyli w szkole a część zarobionej kasy przeznacz na prawidłową regulację gaźników. Tak już jest ten świat skonstruowany i Ty tego nie zmienisz. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 nie pali bo nie "kręci"?nie pali bo nie "łapie"?Z gazem?, ze ssaniem? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dager Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 (edytowane) Nie pali bo nie łapie, bez różnicy czy na ssaniu czy bez. Gaz czasem pomaga (2/3 razy) czasem go dławi (1/3) Edytowane 25 Kwietnia 2011 przez dager Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 zawory,gazniki,swiece,filtry zrobisz to i bedzie palil jak nalezy. powodzenia, pamietaj o kluczy dymanym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Kolego mam dokładnie to samo tylko,ze mam model na wtrysku z 2001.(f4i) Jak ogarniesz co było przyczyną to napisz będę wdzięczny. Ja też postaram się "pogrzebać" i znaleźć przyczynę u mnie. Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.