Skocz do zawartości

Spalanie Kawasaki zzr 600


Lidkus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panie Adamie czubki zaworków pokryte sa czarna masa taka jakby gumowa? ale sprawdzalem nie maja wzerow. No i robiłem test tak jak podpowiedzial mi Shinigami...

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynika z tego ze leja ci zaworki iglicowe komor plywakowych.

Czy pamietasz jak sa zrobione same stozki tych zaworkow, metal czy pokryte szara masa ?

 

Niekoniecznie, bo jeśli moto po prostu stoi i nie ma pod nim kałuży to zaworki można uznać za szczelne. Zwłaszcza jeśli próbe dobrze wykonał i faktycznie trzymały podciśnienie.

 

Lidkus, zmień poziom paliwa na minimalny jaki dopuszcza serwisówka (9mm jeśli to jest najniższy) i dmuchnij w RAM (tylko nie próbuj znowu pojechać !) jeśli będzie sucho to dobrze, jeśli nie to wysusz gaźniki, zamknij kranik, odczep wąż paliwowy od gaźników i dmuchnij jeszcze raz. Jeśli tym razem też będzie mokro to nadal coś jest źle z gaźnikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WKOŃCU ! udało się. Po obnizeniu pływaków na 9mm motor chodzi w miare rowno na jałowym. Lecz gdy pojechalem w mala trase lecial max 120km/h i sie dusił. Powietrze wpadajace przez RAM dodawało na 1 i 4 gardziel gażnika tyle paliwa ze sie w glowie nie miescilo. Wiec zatkałem pod reflektorem te wloty szmata i zrobiłem test. Motor jakby dostal 50km gratis i 220 z pasazerem niestanowi problemu, pozatym spalanie spadlo o co najmniej 10litrów :) . Pytanie dlaczego rok temu jezdzil motor normalnie z systeme RAM air? czyzby wczesniejszy wlasciciel mial zasyfione gazniki i tamtedy wtloczone powietrze nie dodawaly paliwa? lub malutko? a ja czyscilem i plukalem cale gazniki bardzo dobrze.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązałeś raczej słabo i połowicznie, ale sezon można z tym pojeździć...chyba. Pojeździj trochę powiedzmy 50km najlepiej bez przerw i jak wstawisz moto do garażu, zostaw aż ostygnie i sprawdź kolor świec, bo po grzebaniu przy pływakach na pewno czeka Cię regulacja.

RAM AIR będziesz musiał sprawdzić tak jak Ci opisałem wyżej, bo wyraźnie ma bezpośredni wpływ na gaźniki ale, że nie widziałem jak to jest rozwiązane to nie jestem w stanie wskazać palcem problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...