filipr Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Cześć Powoli zaczynam myśleć o zmianie sprzętu (obecnie ST1050) na coś... tylko nie wiem na co :)Nie wiem czy powtarzać Triumpha czy jednak skusić się na coś innego. W związku z tym może powiecie z czego się przesiedliście na ST1050 albo na co się przesiedliście z ST1050 i jakie są Wasze wrażenia. Pozdr.Filip Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Cześć Powoli zaczynam myśleć o zmianie sprzętu (obecnie ST1050) na coś... tylko nie wiem na co :)Nie wiem czy powtarzać Triumpha czy jednak skusić się na coś innego. W związku z tym może powiecie z czego się przesiedliście na ST1050 albo na co się przesiedliście z ST1050 i jakie są Wasze wrażenia. Pozdr.Filip Na Sprinta przesiadłem się z WFM M06 :smile: , wrażenia po przesiadce jak najbardziej pozytywne, choć tęsknie trochę za zapachem mieszanki... Ja na twoim miejscu pomyślałbym o Multistradzie 1200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Skoro chcesz iść w motocykle o podobnym przeznaczeniu to może speed bike jak Hayabusa, ZZR, albo BMW K1300S? Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 zacznij od ujawnienia:- co Ci się w nim podoba, z czego nie zrezygnujesz- co się nie podoba, dlaczego zmieniasz?bo tak to można wróżyć, np. polecę Ci f800gs bo ponoć świetny na szutry :Pjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Cześć Powoli zaczynam myśleć o zmianie sprzętu (obecnie ST1050) na coś... tylko nie wiem na co :)Nie wiem czy powtarzać Triumpha czy jednak skusić się na coś innego. W związku z tym może powiecie z czego się przesiedliście na ST1050 albo na co się przesiedliście z ST1050 i jakie są Wasze wrażenia. Pozdr.Filip Na Sprinta przesiadłem się z WFM M06 :smile: , wrażenia po przesiadce jak najbardziej pozytywne, choć tęsknie trochę za zapachem mieszanki... Ja na twoim miejscu pomyślałbym o Multistradzie 1200. Brałem ten sprzęt pod uwagę, ale nie brałem pod lupę :) - pomijam kwestię wyglądu... sam charakter motocykla jednak bardziej idzie w kierunku turystycznego enduro a ja raczej szukam sportowego turystyka. Poza tym właśnie chciałem usłyszeć coś od kogoś kto się przesiadł np ze sprinta na multistradę jak jego wrażenia. Pozdr. F. Skoro chcesz iść w motocykle o podobnym przeznaczeniu to może speed bike jak Hayabusa, ZZR, albo BMW K1300S? No właśnie nad K1300s się najbardziej zastanawiam. Drugą alternatywą byłaby VFR1200. Ceny motocykli bardzo zbliżone (jeśli kupuje się BMW z wyprzedaży rocznika) z tym, że bmw ma esa i kontrolę trakcji. Co chwila słyszę, że kto pojeździł BMW ten już nie chce wsiadać na nic innego. Sprzęt ma przeznaczenie raczej do wyjazdów niż latania w mieście, ale jakoś moje oczy nie kierują się w stronę typowych turystyków takich jak np. FJR. Na pewno chcę żeby do moto można było założyć zarówno kufry boczne jak i centralny. Oczywiście dla wygody mile widziany kardan :) PozdrawiamFilip zacznij od ujawnienia:- co Ci się w nim podoba, z czego nie zrezygnujesz- co się nie podoba, dlaczego zmieniasz?bo tak to można wróżyć, np. polecę Ci f800gs bo ponoć świetny na szutry :Pjsz W ST podoba mi się: dżwięk !! :) ale także: moment obrotowy i jak się ładnie zbiera prawie od samego dołu, podobała mi się cena sprzętu, wygląd, możliwość szybkiego montażu/demontażu kufrów, zużycie paliwa, . Nie zrezygnuję z charakteru moto - czyli sportowy turystyk - uważam, że ten typ moto to idealny kompromis pomiędzy lekkimi sprzętami do wariowania a ciężkimi do turystyki. Nie jeżdżę po szutrach dlatego nie widzę się jakoś na turystycznym enduro. Nie podoba mi się w ST - ochrona przed wiatrem, brak kufra centralnego, w minimalnym stopniu grzanie jajek w upalne dni, serwis w okresie gwarancji i po niej(w sensie autoryzaowanego dealera)!, dwukrotne "zwariowanie" ABSu PozdrawiamFilip Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 (edytowane) Wydaje mi się że nie ma na tym forum nikogo kto przesiadł się z ST1050 na "coś" innego. Jeśli chodzi o dźwięk to tylko R3 taki wytwarza, więc albo Triumph albo Benelli:) Ale ten "gulgot" na ujętym gazie ma tylko Sprint :icon_biggrin: . Tak więc zmieniając markę będziesz musiał się z tym pożegnać... Edytowane 21 Kwietnia 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Wydaje mi się że nie ma na tym forum nikogo kto przesiadł się z ST1050 na "coś" innego. Jeśli chodzi o dźwięk to tylko R3 taki wytwarza, więc albo Triumph albo Benelli:) Ale ten "gulgot" na ujętym gazie ma tylko Sprint :icon_biggrin: . Tak więc zmieniając markę będziesz musiał się z tym pożegnać... Zdaję sobie z tego sprawę :) Nie jestem wcale pewien na 100% tego, że chcę zmienić markę. Nawet nie wiem kiedy będę mógł zmienić (kasa), ale próbuję poznać opinie innych użytkowników. Widać jednak, że niewielka użytkowników Triumpha przekłada się na niewielką liczbę przesiadających się z ST lub na ST z czegoś innego :) Pozdrawiam i przy okazji wszystkim życzę Wesołych ŚwiątFilip Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) Try here: http://www.triumphrat.net/sprint-forum/ :biggrin: Wesołych! Edytowane 22 Kwietnia 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Generalnie to nie przychodzi mi na mysl na co co mozna by sie przesiasc po ST 1050.Jedynie na Tigera ale to upelnie inna bajka. Nowy GT nie jest juz tak poreczny, jest ciezszy przy tej samej mocy wiec.... Co do K 1300 S Mialem w planie wymienic, po tescie jednak dalem sobie spokoj Subjektywnie ciagnie z dolu nieco lepiej ale nie jest juz tak poreczna. Jeydna zaleta w porownaniu do K 1200 S to quickshaft, co jednak nie przeklada sie na reszte ! Zdecydowanie wiec K 1200 S. Na silnik 1300 zdecydowal bym sie moze jedynie gdybym decydowal sie na model GT. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.