ks-rider Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 To co Porsche zrobil ze swoim 6 - cio cylindrowym boxer'em pare lat temu jest juz samozrozumiale, obecnie BMW zastanawia sie nad tym samym w przypadku 2 cylindrow i 2 ko. Czy wdrozy do produkcji, sie zobaczy. http://www.motorradonline.de/de/heftausgaben/motorrad/motorrad-2011-09/365955 :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) czyli o co chodzi z tym silnikiem ?? Edytowane 10 Czerwca 2011 przez Dr.Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 (edytowane) O to że BMW tak jak Porsche dokonuje zamachu na swoją legendę - boxery zapewne dostana chłodzenie LS (liquid system) tj. cieczą.I myślę, że to się wydarzy.. Suzuki pod koniec lat 90tych uczyniło podobnie ze swoimi legendarnymi olejakami.Podstawowy boxer 110 konny dostanie prawdopodobnie z 30 koni więcej, ale ucierpi na tym niezawodność. Edytowane 10 Czerwca 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 nie rozumiem stwierdzenia, że ucierpi niezawodnośćfakt - będzie więcej rzeczy do "zjebania się" ale czy japońskie motory chłodzone cieczą są bardziej zawodne niż chłodzone wiatrem? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 (edytowane) nie rozumiem stwierdzenia, że ucierpi niezawodnośćfakt - będzie więcej rzeczy do "zjebania się" ale czy japońskie motory chłodzone cieczą są bardziej zawodne niż chłodzone wiatrem?napewno nie zrobią bezawaryjnie równie wielkich przebiegów co starsze silniki, a w przypadku GS'a który nierzadko użytkowany w ciężkim terenie - brak zbędnego osprzętu (węże itd.) który może się uwalić - to tylko zaleta. Edytowane 11 Czerwca 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.