adam87 Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 dlatego musisz kupic albo 4t które są drogie przy kupnie, ale tanie w utrzymaniu, albo CZ która jest tania w kupnie, często kupujesz nowe czesci ale są tanie. No i pamiętaj że przy takiej CZ często musisz coś robić (chociażby po każdej jeździe w błocie musisz czyscic bębny). A 125cc 4t pewnie za słaba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 23 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2004 A 125cc 4t pewnie za słaba? Nie wiem, nie jeździłem na enduro/crossach 125, więc nie mam pojęcia, jak to to będzie się zachowywało pod moim - było nie było, razem z całą "zbroją" pewnie pod 100 kg - ciężarem :D :lol: Podejrzewam, że może być cięęężko :DPozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2004 Umasz napisal, że chce żeby sprzęt wyznaczał granice możliwości więc 125 4t odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 może PUCEk sie wypowie - on ma klx'a 250 i na pewno wie jak to chodzi w terenie i jak jest z serwisem i cenami. pucek liczymy na ciebie :D Piszę dopiero teraz, bo nie miałem neta :D Jak gadałem ze Strzałkiem na gg to piorun uderzył w mój dom i spalił mi kompa :/ Ale teraz jak widać wróciło już wszystko do normy :D Jak już kiedyś pisałem, miałem Cz 125 cross a teraz mam Kawasaki KLX 250R !!! Tych dwóch sprzętów wogule nie da się porównać !!! KLX ma przede wszystkim mocny dół, co w enduro jest bardzo ważnym elementem !!! Dzięki KLX-owi zrozumiałem czego szukałem, a szukałem lekkiego 4T któremu nie straszna jest pustynia, górki no i wypady poza miasto do 100km !!! Co do jazdy na torze crossowym to będę mógł się dopiero wypowiedzieć w lipcu :| Napisałbym coś jeszcze, ale nie mam pomysłów !!! Jak macie jakieś pytania to walcie śmiało :) Co do cen części zamiennych to narazie nic nie wiem i nie chce wiedzieć :mrgreen: W KLX-e jedynie trzeba wymieniać olej z filtrem co 1000km (mowa o jeździe terenowej) a to koszt około około 70zł. Nie wspominając oczywiście o okresowym czyszczeniu filtra powietrza, smarowaniu Łańcucha i wymianie innych płynów itp. !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Piszę dopiero teraz, bo nie miałem neta Jak gadałem ze Strzałkiem na gg to piorun uderzył w mój dom i spalił mi kompa :/ Ale teraz jak widać wróciło już wszystko do normy Kurcze mam nadzieje, ze to tylko przypadek :D i ja pecha nie przynosze. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Kurcze mam nadzieje, ze to tylko przypadek :D i ja pecha nie przynosze. :) Też mam taką nadzieje :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 eeee. ja bym tam CZ kupił na Twoim miejscu. sam tak zrobie w wakacje i bedem szaleć bez ograniczeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.