piotr123 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Mam pytanie odnośnie podłączenia wakuometrów do gaźników w CBR 1000f Dual.Pierwszy podłączam pod "wentylek"od przewodu podciśnieniowego idącego do kranika,3 i 4 wentylki są od spodu pod gaźnikami(raczej przy dolotach głowicy).Na 2 cylindrze też jest wentylek od dołu,ale nie można się do niego dostać.........za daleko.Dziecko z małą dłonia dałoby rade ale dorosły?Synchronizacje wykonujemy z filtrem i airboksa raczej nie zdejme żeby się tam do niego dostać.Jednak z 2 gaźnika wychodzi wężyk z zaślepką z boku...czy on służy do podłączenia wakuometra?Czy jest to wężyk do podłączenie podciśnienia kranika na czas synchronizacji?http://www.bikepics.com/pictures/2183741/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Sprytu Panie potrzeba :)Tam gdzie sa krucce, wstawiasz 25cm przewod gumowy, skladasz wszystko do kupy, synchronizujesz, a potem zaslepiasz przewody np srubkami i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Sprytu Panie potrzeba :)Tam gdzie sa krucce, wstawiasz 25cm przewod gumowy, skladasz wszystko do kupy, synchronizujesz, a potem zaslepiasz przewody np srubkami i tyle. Ok.A od czego jest ten zaślepiony wężyk wychodzący z 2 gaźnika?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zapewne od podcisnienia. Zobacz gdzie idzie. Jak od krucca to wezyk z podcisnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Robiłem to bardzo niedawno w CBR 1000 F właśnie. Najłatwiej to zamiast śruby na 4 cylindrze wkręcić jakieś coś (ja wkręciłem taki element od scottoilera) na który wyprowadzasz sobie wężyk i go zaślepiasz (tylko nie śrubą, bo to marny pomysł). Na trzecim tak samo, wężyk, zacisnąć i zaślepić. Potem "se" synchronizujesz. Jak nie masz elementu od scottoilera, to nagwintuj kawałek miedzianej rurki i uszczelnij o-ringiem albo miedzianą podkładką. PS oryginalnie w CBR wężyk na drugim cylindrze jest wyprowadzony między gaźnikami. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 (edytowane) PS oryginalnie w CBR wężyk na drugim cylindrze jest wyprowadzony między gaźnikami.WitamDlaczego Japońcy zrobili tą śrubkę na 4 cylindrze to nie mam pojęcia.Mogli wszędzie zrobić te zaślepione wentylki i by było ok.Ale w zestawie wakuometrów są miedziane nagwintowane rurki tak więc nie będzie problemu.Mi głównie chodziło o tyen wężyk wychodzący z 2 gaźnika co pokazałem na zdjęciu...Tak więc drugi zegar podłączyć pod ten wężyk i synchronizować?w serwisówce na rysunku składowym gaźniuków jest pokazany ten wężyk ale nie ma opisu -po co on?jest bo jest;-)CZyli podłączyć pod niego i działać?... Edytowane 9 Kwietnia 2011 przez piotr123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.