pitul721832 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Jeżeli chodzi o jakaś cr 125 czy kx 125 to ma ona coś koło 34 konie a dt odblokowana ma coś koło 30 więc to jest prawie to samo, zależy do czego chcesz uzytkować motor bo jeśli do "lasu" to nic mocniejszego niz 125 ci nie jest potrzebna , np. ja jezdże często z kolegą który ma exc 450 a ja mam cz 125 :D i w lesie to za bardzo nie odstaje :P zależy od umiejętnośći. Jestes poczatkujacy to taka dt 125 ci napewno wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Jeżeli chodzi o jakaś cr 125 czy kx 125 to ma ona coś koło 34 konie a dt odblokowana ma coś koło 30 więc to jest prawie to samo, zależy do czego chcesz uzytkować motor bo jeśli do "lasu" to nic mocniejszego niz 125 ci nie jest potrzebna , np. ja jezdże często z kolegą który ma exc 450 a ja mam cz 125 :D i w lesie to za bardzo nie odstaje :P zależy od umiejętnośći. Jestes poczatkujacy to taka dt 125 ci napewno wystarczy pomyliły ci sie cyferki :P bo moc na wale cr czy kx to ok 43 km, deteki ok 33. Te ok 34 koni masz na kole, gdzie dt na kole ma coś koło 20 km. Stwierdzenie że " to jest prawie to samo" tylko uświadcza w tym że nie masz pojecia o tych motorach a różnica jest kolosalna NyyNuus jeśli sie upierasz ze detka za słaba, to poszukaj kawasaki kdx 125/200/220, aprille rx 125 albo honde crm 125. To takie odpowiedniki exc, lepszy zawias, wiecej mocy, lepsze prowadzenie w porównaniu z dt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NyyNuus Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 rozumiem ale dalej sie upieram o DR 350 . Mysle ze bym sobie z nia poradzil co myslicie? crm tez ciekawa ;] crm tez ciekawa ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitul721832 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Jeżeli chodzi o jakaś cr 125 czy kx 125 to ma ona coś koło 34 konie a dt odblokowana ma coś koło 30 więc to jest prawie to samo, zależy do czego chcesz uzytkować motor bo jeśli do "lasu" to nic mocniejszego niz 125 ci nie jest potrzebna , np. ja jezdże często z kolegą który ma exc 450 a ja mam cz 125 :D i w lesie to za bardzo nie odstaje :P zależy od umiejętnośći. Jestes poczatkujacy to taka dt 125 ci napewno wystarczy pomyliły ci sie cyferki :P bo moc na wale cr czy kx to ok 43 km, deteki ok 33. Te ok 34 koni masz na kole, gdzie dt na kole ma coś koło 20 km. Stwierdzenie że " to jest prawie to samo" tylko uświadcza w tym że nie masz pojecia o tych motorach a różnica jest kolosalna NyyNuus jeśli sie upierasz ze detka za słaba, to poszukaj kawasaki kdx 125/200/220, aprille rx 125 albo honde crm 125. To takie odpowiedniki exc, lepszy zawias, wiecej mocy, lepsze prowadzenie w porównaniu z dt Z tego co widziałem producent hondy cr 125 podaje coś koło 35-37 koni to samo yamahapamiętam że exc 125 ma 43 konie i jest najmocniejszy ze 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Z tego co widziałem producent hondy cr 125 podaje coś koło 35-37 koni to samo yamahapamiętam że exc 125 ma 43 konie i jest najmocniejszy ze 125Nigdy żaden endurak nie miał więcej koni niż jego odpowiednik w crossówce.Kupuj wyczynowe 125 i kończcie ten śmieszny temat, setka ogarnięta w 100% wymiata wszystkie inne sprzęty zawsze i wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 crm tez ciekawa ;] crm ma w sumie jedną wadę: tragiczna charakterystyka silnika, zero dołu, bardzo męcząca przy enduro i dla amatora......ale jak ogarniesz to jest niezły wymiatacz a koszty użytkowania ma zbliżone do dt 125...... ten motocykl poniżej 7 tys obr nie jedzie, można sie toczyć w trasie z obrotami 6 tys ale w terenie trzeba ją trzymać pod czerwonym polem :D pozatym cud miód masa tuningowego sprzętu dwutłoczkowe hamulce ( w dt są jedno) felgi alu excela, kierownica też seryjnie jest jakaś tuningowa... zawieszenie nie ma żadnej regulacji oprócz napiecia wstępnego sprężyny ale jest o niebo lepsze niż w dt, pozycje masz bardziej jak na hardzie (inna geometria ramy, rama w crm jest na bazie tej z cr 125 ) rozumiem ale dalej sie upieram o DR 350 . Mysle ze bym sobie z nia poradzil co myslicie? za 5 tys masz bardzo młodą dt, dr 350 masz przeciętnego.... Kupuj wyczynowe 125 i kończcie ten śmieszny temat, setka ogarnięta w 100% wymiata wszystkie inne sprzęty zawsze i wszędzie. nie chce być upierdliwy i łapać za słowa ale chciałbym zobaczyć jak setka odstawia xr650r na prostej na pustyni :D kwestia terenu jak ktoś lubi nap**** po prostej bardziej bym sie zastanawiał nad dużym 4T.....pozatym wypada sie zastanowić czy naprawdę setka w hardzie jest mi potrzebna.....szkoda łożyć gruby hajs na eksploatacje mega wyczynowego motocykla wykorzystując 15% jego możliwości.....jeżeli ktoś naprawdę zap***a ok rozumiem ale amator który praktycznie na niczym nie latał ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitul721832 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Do autora tematu: Znajdz na allegro gdzieś niedaleko cr , crm , dr itp. przejedź sie każdym i kup tego który ci sie najbardziej spodobał i git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Kolego na 1 motor radze Ci 2t.Czyli YZ/CR/RM/SX i to 125. Waga bedzie ok na taki motor a nie raz Toba pozamiata. Jak enduraki to CRM/RX to slabsze sprzety nieco ale tez zrywne i beda mialy wystarczajaco powera dla Ciebie. Ewentualnie Gas Gas EC 125 sie trafic tez moze spokojnie w tej cenie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.