Skocz do zawartości

Pomóżcie wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o jakaś cr 125 czy kx 125 to ma ona coś koło 34 konie a dt odblokowana ma coś koło 30 więc to jest prawie to samo, zależy do czego chcesz uzytkować motor bo jeśli do "lasu" to nic mocniejszego niz 125 ci nie jest potrzebna , np. ja jezdże często z kolegą który ma exc 450 a ja mam cz 125 :D i w lesie to za bardzo nie odstaje :P zależy od umiejętnośći. Jestes poczatkujacy to taka dt 125 ci napewno wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o jakaś cr 125 czy kx 125 to ma ona coś koło 34 konie a dt odblokowana ma coś koło 30 więc to jest prawie to samo, zależy do czego chcesz uzytkować motor bo jeśli do "lasu" to nic mocniejszego niz 125 ci nie jest potrzebna , np. ja jezdże często z kolegą który ma exc 450 a ja mam cz 125 :D i w lesie to za bardzo nie odstaje :P zależy od umiejętnośći. Jestes poczatkujacy to taka dt 125 ci napewno wystarczy

 

pomyliły ci sie cyferki :P bo moc na wale cr czy kx to ok 43 km, deteki ok 33. Te ok 34 koni masz na kole, gdzie dt na kole ma coś koło 20 km. Stwierdzenie że " to jest prawie to samo" tylko uświadcza w tym że nie masz pojecia o tych motorach a różnica jest kolosalna

 

NyyNuus jeśli sie upierasz ze detka za słaba, to poszukaj kawasaki kdx 125/200/220, aprille rx 125 albo honde crm 125. To takie odpowiedniki exc, lepszy zawias, wiecej mocy, lepsze prowadzenie w porównaniu z dt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o jakaś cr 125 czy kx 125 to ma ona coś koło 34 konie a dt odblokowana ma coś koło 30 więc to jest prawie to samo, zależy do czego chcesz uzytkować motor bo jeśli do "lasu" to nic mocniejszego niz 125 ci nie jest potrzebna , np. ja jezdże często z kolegą który ma exc 450 a ja mam cz 125 :D i w lesie to za bardzo nie odstaje :P zależy od umiejętnośći. Jestes poczatkujacy to taka dt 125 ci napewno wystarczy

 

pomyliły ci sie cyferki :P bo moc na wale cr czy kx to ok 43 km, deteki ok 33. Te ok 34 koni masz na kole, gdzie dt na kole ma coś koło 20 km. Stwierdzenie że " to jest prawie to samo" tylko uświadcza w tym że nie masz pojecia o tych motorach a różnica jest kolosalna

 

NyyNuus jeśli sie upierasz ze detka za słaba, to poszukaj kawasaki kdx 125/200/220, aprille rx 125 albo honde crm 125. To takie odpowiedniki exc, lepszy zawias, wiecej mocy, lepsze prowadzenie w porównaniu z dt

 

Z tego co widziałem producent hondy cr 125 podaje coś koło 35-37 koni to samo yamaha

pamiętam że exc 125 ma 43 konie i jest najmocniejszy ze 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem producent hondy cr 125 podaje coś koło 35-37 koni to samo yamaha

pamiętam że exc 125 ma 43 konie i jest najmocniejszy ze 125

Nigdy żaden endurak nie miał więcej koni niż jego odpowiednik w crossówce.

Kupuj wyczynowe 125 i kończcie ten śmieszny temat, setka ogarnięta w 100% wymiata wszystkie inne sprzęty zawsze i wszędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crm tez ciekawa ;]

 

crm ma w sumie jedną wadę: tragiczna charakterystyka silnika, zero dołu, bardzo męcząca przy enduro i dla amatora......ale jak ogarniesz to jest niezły wymiatacz a koszty użytkowania ma zbliżone do dt 125......

 

ten motocykl poniżej 7 tys obr nie jedzie, można sie toczyć w trasie z obrotami 6 tys ale w terenie trzeba ją trzymać pod czerwonym polem :D

 

pozatym cud miód masa tuningowego sprzętu dwutłoczkowe hamulce ( w dt są jedno) felgi alu excela, kierownica też seryjnie jest jakaś tuningowa...

 

zawieszenie nie ma żadnej regulacji oprócz napiecia wstępnego sprężyny ale jest o niebo lepsze niż w dt, pozycje masz bardziej jak na hardzie (inna geometria ramy, rama w crm jest na bazie tej z cr 125 )

 

rozumiem ale dalej sie upieram o DR 350 . Mysle ze bym sobie z nia poradzil co myslicie?

 

za 5 tys masz bardzo młodą dt, dr 350 masz przeciętnego....

 

Kupuj wyczynowe 125 i kończcie ten śmieszny temat, setka ogarnięta w 100% wymiata wszystkie inne sprzęty zawsze i wszędzie.

 

nie chce być upierdliwy i łapać za słowa ale chciałbym zobaczyć jak setka odstawia xr650r na prostej na pustyni :D kwestia terenu jak ktoś lubi nap**** po prostej bardziej bym sie zastanawiał nad dużym 4T.....

pozatym wypada sie zastanowić czy naprawdę setka w hardzie jest mi potrzebna.....szkoda łożyć gruby hajs na eksploatacje mega wyczynowego motocykla wykorzystując 15% jego możliwości.....jeżeli ktoś naprawdę zap***a ok rozumiem ale amator który praktycznie na niczym nie latał ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na 1 motor radze Ci 2t.

Czyli YZ/CR/RM/SX i to 125. Waga bedzie ok na taki motor a nie raz Toba pozamiata. Jak enduraki to CRM/RX to slabsze sprzety nieco ale tez zrywne i beda mialy wystarczajaco powera dla Ciebie. Ewentualnie Gas Gas EC 125 sie trafic tez moze spokojnie w tej cenie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...