Shinigami Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Taaak ,nie ma to jak sie zaraz przypiier....lic ,przeciez wyraznie napisal ze chodzi mu o koszty nie liczac paliwa ,wiec gdzie te koszty ,tlok mimo ze 2-takt to przy tej pojemnosci wymieniasz rzadziej niz np w 250 ,a robota taka skomplikowana ze jak masz podstawowe pojecie to zrobisz to na przyslowiowym kolanie na pustynipozdrawiam Nie widzę związku z pojemnością. Wypałowany silnik to wypałowany silnik, wetnie tłok jednakowo, a jeśli jakimś cudem dłużej potrzyma to nadal są to motogodziny a nie tysiące kilometrów. I świat silnika na tłoku się nie kończy. Jeszcze jedna kwestia. Mam 188cm wzrostu i ważę 85kg. Czy taka DRZ była by wstanie dostarczyć mi jakichkolwiek emocji? Ja mam nieco mniejszy wymiary i akurat 2 dni temu zrobiłem sprint Kawy z DRZ-tą. Dobrze się zbiera, bo tylną lampę oglądałem :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 (edytowane) Ja mam nieco mniejszy wymiary i akurat 2 dni temu zrobiłem sprint Kawy z DRZ-tą. Dobrze się zbiera, bo tylną lampę oglądałem :crossy: No, ok tylko że DRZ jest po prostu mocniejsza od Ninji 250 ;) W Sprincie mam 127KM i 105Nm/7500 obr/min ,więc 40KM i 39Nm DRZ wypada dosyć blado. Wiem że tam są zupełnie inne przełożenia, masa (!) itp. ale jestem ciekaw doświadczeń ludzi o podobnych gabarytach :), choć pewnie skończy się tym że będę musiał się przejechać DRZ. Edytowane 6 Maja 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Przejedź się, najlepiej przerobioną na SM wersją E :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 (edytowane) Odświeżam. Pytanie do posiadaczy czteropaków czy przy przebiegu 3-4 tys. sezon jest szansa że przejeździ się takim supermociakiem 450, 510 sezon bezawaryjnie? Mam doświadczenie ale z 2t także wiem że wyczyny to skarbona. Z 8tys korba, tłok i zawory wytrzymają czy trzeba częściej wymieniać? Zakładana eksploatacja raczej bardziej ostra niż spokojna. Edytowane 19 Maja 2013 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.