bahama Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Bahama, a czemu lejesz półsyntetyk przy takim przebiegu? Syntetyki lepiej sobie radzą w wysokich temperaturach. hmm.. sam już nie wiem co mam lać .. w serwisówce nic nie znalazłem o zastosowaniu oleju typu 0w40 itp mając zalanego półsyntetyka raczej do syntetycznego oleju wrócić nie mogę prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) Możesz spokojnie wrócić do oleju syntetycznego 10w40 Edytowane 1 Września 2011 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Widzę, że jesteś w błędnym przekonaniu, że oleje 15w to tylko i wyłącznie półsyntetyki itd. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 w sumie to teraz tak sobie myślę iż problemy ze sprzęgłem i głośniejszą pracą skrzyni zaczęły się po tym jak przy 6tys zaraz po zakupie zmieniłem to włoskie coś co było wlane (za nic nie mogę się doczytać w książce serwisowej co tam było wlane .. może syntetyk ?) na motula 10w40 .. na półsyntetyku zrobiłem około 5 tyś km .. na pewno mogę wrócić do syntetyka ? jeżeli tak to jaki polecacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Motul 7100 MA2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.