kawagpz500jawor Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam, od niedawna jestem posiadaczem cbr 600 rr z 2004 roku, zmieniłem już wszystkie płyny, motocykl ma przejechane 30000 km, czy po takim przebiegu przydało by się zrobić regulację zaworów i czyszczenie wtrysków-mój problem polega na tym, że gdy motocykl jest zimny słyszę, ale nie zawsze odgłosy z silnika, nie są one stałe, raczej występują nierównomiernie-wydaje mi się, że jest to spowodowane przez zawory, gdy motocykl pochodzi 2-3 min wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 W związku z tym, że nie posiadasz tego motocykla od nowości i tak naparawdę nigdy na 100% nie będziesz wiedział jaki jest prawdziwy przebieg oraz co robił poprzedni właściciel to takie rzeczy są podstawą przy kupnie motocykla. Wtedy możesz spać spokojnie. Jeśli chodzi o te wtryski to robie synchronizację przepustnic a nie czyści :)I to akurat da się zauważyć, że powoli się rozjeżdżają i nie jest to specjalne groźne dla silnika. Na luzy zaworowe jednak bym chuchał i dmuchał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 W związku z tym, że nie posiadasz tego motocykla od nowości i tak naparawdę nigdy na 100% nie będziesz wiedział jaki jest prawdziwy przebieg oraz co robił poprzedni właściciel to takie rzeczy są podstawą przy kupnie motocykla. Wtedy możesz spać spokojnie. Jeśli chodzi o te wtryski to robie synchronizację przepustnic a nie czyści :)I to akurat da się zauważyć, że powoli się rozjeżdżają i nie jest to specjalne groźne dla silnika. Na luzy zaworowe jednak bym chuchał i dmuchał... Rozwiń proszę dokładniej to twierdzenie bo ciekawie piszesz w tym temacie.Interesuje mnie także skąd masz takie informacje? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Jakbyś miał jeździć jeden sezon z lekko rozregulowanymi przepustnicami albo z lekko podpartymi zaworami to co byś wybrał? Chyba nic więcej wyjaśniać nie trzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Jakbyś miał jeździć jeden sezon z lekko rozregulowanymi przepustnicami albo z lekko podpartymi zaworami to co byś wybrał? Chyba nic więcej wyjaśniać nie trzeba... Na pewno nie używał bym motocykla do momentu regulacji.Jedno i drugie szkodzi bardzo silnikowi.Temat jest bezdyskusyjny ponieważ okresowe przeglądy motocykla należy wykonywać rzetelnie w/g instrukcji.Jeżeli ktoś czuje się na siłach może oczywiście robić sam bo zaniedbanie przeglądu mści się okrutnie daleko od domu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.