_Monter_ Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 (edytowane) Witam. Zmierzyłem napięcia miedzyfazowe i opory uzwojeń . Opór jest na każdej fazie nieskończenie wielki za to napięcie międzyfazowe waha się od 8V na wolnych i 6 na wyższych.Niestety mierzone na światłach (nie mam wyłącznika) Dziwny przypadek.Kranik jest chyba normalny, paliwo samo cieknie gdy sie zdejmie wężyk i odkręci. Nie ustawiłeś miernika na napięcie zmienne. Ustaw i wtedy zmierz. Poza tym nie odpiąłeś regulatora napięcia.Zrób pomiary według opisu z linku, który dostałeś bo z tego co czytam nie zastosowałęś się.. Edytowane 28 Marca 2011 przez _Monter_ lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 opór badałem przy odłączonym regulatorze, a napięcie masz racje z podłączonym ale dlatego że aku jest kompletnie rozładowane i gdybym odłączył to motor zgaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Zrobiłem tak jak w poradniku, napięcie miedzyfazowe 25-30V . Czyli altek do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 sprawdz same kolo magnesowe , czesto pekaja magnesy i pozniej dzieja sie rozne dziwne zeczy KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Co to znaczy 25 - 30V ?Czy na kazdej parze przewodow ?Przy jakich obrotach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Zrobiłem tak jak w poradniku, napięcie miedzyfazowe 25-30V . Czyli altek do wymiany?Chcesz, żeby Ci pomóc a serwujesz nam szczątkowe informacje i to jeszcze niedokładne. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 (edytowane) 25 na wolnych , do 30 na wyższych , na każdej parze (miedzy wszystkimi fazami) Nie wiem , co mam podawać co do setnej wolta ? Nie wiem co jeszcze dodać. Edytowane 1 Kwietnia 2011 przez marzio93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 25 na wolnych , do 30 na wyższych , na każdej parze (miedzy wszystkimi fazami) Nie wiem , co mam podawać co do setnej wolta ? Nie wiem co jeszcze dodać.Żebyś Ty chociaż dokładnie podał dziesiątki. Co to za wynik "do 30 V" Pomiar napięcia międzyfazowego zmiennego: Ustawiamy miernik na zakres 200V AC(napięcie(zmienne) i sprawdzamy każdą parę końcówkami miernika 1-2 2-3 3-1. Prawidłowe napięcie pomiędzy każdą fazą powinno wynosić 60-90 V i być jednakowe między każdą fazą (oczywiście dokładne dane znajdują się w serwisówkach do danego modelu) przy 3000-5000 tyś. obrotów na min. Masz podać wszystkie napięcia zmienne ze wszystkich par 1-2 2-3 3-1, dokładnie przy 5000 tyś obr. i wystarczy, że będą to dziesiątki i jedności.Nie bądź nie miły bo jak nie chcesz pomocy to nikt Cię nie zmusza do korzystania z niej a jak z łopatologiczną instrukcją sobie nie radzisz to zaprowadź do warsztatu. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 jesli te 30V to na zmiennym mierzyłeś , to masz cos z uzwojeniem statora , sprawdz opory uzwojen , fajnie bylo by sprawdzic jeszcze opory izolacji. KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 jesli te 30V to na zmiennym mierzyłeś , to masz cos z uzwojeniem statora , sprawdz opory uzwojen , fajnie bylo by sprawdzic jeszcze opory izolacji. Nito...proszę Cię, sprawiasz, ze chłopak uwierzy, że dokonał poprawnych pomiarów a stawianie diagnozy po takich danych to wróżenie z fusów. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dobrze, przepraszam jeśli kogoś uraziłem. A z tym zakresem to mój multimetr ma autozakres (Mastech my-68) Z obrotami będzie ciężko bo nie mam obrotomierza Dzisiaj zrobiłem tak jak trzeba, oto wyniki (aha , nie mam obrotomierza więc wynik dla 5 tyś przyjąłem jako obroty troszkę wyższe niż średnie)1-2 20,6V dla wolnych obr, 60,6 dla średnich na najwyższych 1282-3 20,3V wolne obr, 59V śr , maksymalne obr 125V1-3 21,4 wolne , 62 śr , maksymalne obroty 124V Jeszcze jedno , kranik rzeczywiście nieszczelny , puszcza kropelkę raz na 10 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dobrze, przepraszam jeśli kogoś uraziłem. A z tym zakresem to mój multimetr ma autozakres (Mastech my-68) Z obrotami będzie ciężko bo nie mam obrotomierza Dzisiaj zrobiłem tak jak trzeba, oto wyniki (aha , nie mam obrotomierza więc wynik dla 5 tyś przyjąłem jako obroty troszkę wyższe niż średnie)1-2 20,6V dla wolnych obr, 60,6 dla średnich na najwyższych 1282-3 20,3V wolne obr, 59V śr , maksymalne obr 125V1-3 21,4 wolne , 62 śr , maksymalne obroty 124V Jeszcze jedno , kranik rzeczywiście nieszczelny , puszcza kropelkę raz na 10 sek. Jeśli obroty w czasie pomiaru trochę się zmieniały to myślę, ze masz uszkodzony regulator (zakładam, że akumulator jest na 100% sprawny) bo odchyłka jest niewielka.Mozesz kupić zamiennik na 5 przewodów. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Dzięki, mógłbyś mi podać jakąś stronę lub sklep z takimi częściami? na allegro same oryginały lub używki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 http://allegro.pl/nowy-regulator-napiecia-skuter-kymco-125-150-250-i1521203577.html China zamordowała cenami wszystkich producentów tego kupisz w cenie bardzo dobrej ! -- zasada działania tak jak oryginalny z tym ,ze zielony przewód zepnij z czerwonym http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marzio93 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Dzięki za linka, chyba się zdecyduję , tylko nie wiadomo jak z trwałością takiego chińskiego regulatora. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi