Skocz do zawartości

Ładowanie w KTM LC4 400 EGS-E 98r


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zmierzyłem napięcia miedzyfazowe i opory uzwojeń . Opór jest na każdej fazie nieskończenie wielki za to napięcie międzyfazowe waha się od 8V na wolnych i 6 na wyższych.Niestety mierzone na światłach (nie mam wyłącznika) Dziwny przypadek.Kranik jest chyba normalny, paliwo samo cieknie gdy sie zdejmie wężyk i odkręci.

 

Nie ustawiłeś miernika na napięcie zmienne. Ustaw i wtedy zmierz. Poza tym nie odpiąłeś regulatora napięcia.

Zrób pomiary według opisu z linku, który dostałeś bo z tego co czytam nie zastosowałęś się..

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz same kolo magnesowe , czesto pekaja magnesy i pozniej dzieja sie rozne dziwne zeczy

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak jak w poradniku, napięcie miedzyfazowe 25-30V . Czyli altek do wymiany?

Chcesz, żeby Ci pomóc a serwujesz nam szczątkowe informacje i to jeszcze niedokładne.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 na wolnych , do 30 na wyższych , na każdej parze (miedzy wszystkimi fazami) Nie wiem , co mam podawać co do setnej wolta ? Nie wiem co jeszcze dodać.

Żebyś Ty chociaż dokładnie podał dziesiątki. Co to za wynik "do 30 V"

 

Pomiar napięcia międzyfazowego zmiennego:

 

Ustawiamy miernik na zakres 200V AC(napięcie

(zmienne) i sprawdzamy każdą parę końcówkami miernika 1-2 2-3 3-1.

Prawidłowe napięcie pomiędzy każdą fazą powinno wynosić 60-90 V i być jednakowe między każdą fazą (oczywiście dokładne dane znajdują się w serwisówkach do danego modelu) przy 3000-5000 tyś. obrotów na min.

 

Masz podać wszystkie napięcia zmienne ze wszystkich par 1-2 2-3 3-1, dokładnie przy 5000 tyś obr. i wystarczy, że będą to dziesiątki i jedności.

Nie bądź nie miły bo jak nie chcesz pomocy to nikt Cię nie zmusza do korzystania z niej a jak z łopatologiczną instrukcją sobie nie radzisz to zaprowadź do warsztatu.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli te 30V to na zmiennym mierzyłeś , to masz cos z uzwojeniem statora , sprawdz opory uzwojen , fajnie bylo by sprawdzic jeszcze opory izolacji.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli te 30V to na zmiennym mierzyłeś , to masz cos z uzwojeniem statora , sprawdz opory uzwojen , fajnie bylo by sprawdzic jeszcze opory izolacji.

 

Nito...proszę Cię, sprawiasz, ze chłopak uwierzy, że dokonał poprawnych pomiarów a stawianie diagnozy po takich danych to wróżenie z fusów.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, przepraszam jeśli kogoś uraziłem. A z tym zakresem to mój multimetr ma autozakres (Mastech my-68) Z obrotami będzie ciężko bo nie mam obrotomierza

 

Dzisiaj zrobiłem tak jak trzeba, oto wyniki (aha , nie mam obrotomierza więc wynik dla 5 tyś przyjąłem jako obroty troszkę wyższe niż średnie)

1-2 20,6V dla wolnych obr, 60,6 dla średnich na najwyższych 128

2-3 20,3V wolne obr, 59V śr , maksymalne obr 125V

1-3 21,4 wolne , 62 śr , maksymalne obroty 124V

 

Jeszcze jedno , kranik rzeczywiście nieszczelny , puszcza kropelkę raz na 10 sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, przepraszam jeśli kogoś uraziłem. A z tym zakresem to mój multimetr ma autozakres (Mastech my-68) Z obrotami będzie ciężko bo nie mam obrotomierza

 

Dzisiaj zrobiłem tak jak trzeba, oto wyniki (aha , nie mam obrotomierza więc wynik dla 5 tyś przyjąłem jako obroty troszkę wyższe niż średnie)

1-2 20,6V dla wolnych obr, 60,6 dla średnich na najwyższych 128

2-3 20,3V wolne obr, 59V śr , maksymalne obr 125V

1-3 21,4 wolne , 62 śr , maksymalne obroty 124V

 

Jeszcze jedno , kranik rzeczywiście nieszczelny , puszcza kropelkę raz na 10 sek.

 

Jeśli obroty w czasie pomiaru trochę się zmieniały to myślę, ze masz uszkodzony regulator (zakładam, że akumulator jest na 100% sprawny) bo odchyłka jest niewielka.

Mozesz kupić zamiennik na 5 przewodów.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/nowy-regulator-napiecia-skuter-kymco-125-150-250-i1521203577.html

 

China zamordowała cenami wszystkich producentów tego kupisz w cenie bardzo dobrej ! -- zasada działania tak jak oryginalny z tym ,ze zielony przewód zepnij z czerwonym

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...