macieksawa Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Cześć,może ktoś ogarnia temat jazgotania silnika w BMW K 100 .jak jest zimny strasznie rzęzi.Jak się rozgrzeje to pracuje cichutko.Bardzo proszę o rady.Chętnie nawiąże kontakt z dobrym mechaniorem,który ogarnia ten model.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Jest kilku BMWiarzy tutaj, ale chyba wszyscy narzekaja na to samo.Moze zaczna sie odzywac.Jak jazgocze na zimnym a cichnie po rozgrzaniu to dobrze, gorzej jak by bylo odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 (edytowane) ... w czym masz problem opisz jakoś tak dokładniej , skąd to źęźenie dobiega z której części silnika , ile masz przebiegu , co regulowałeś ?... BMW serii k 75/100/1100 maja takie objawy nawet przy normalnej pracy... Edytowane 22 Marca 2011 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieksawa Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 co do dziwnych dzwięków,to po rozruchu w tyle silnika puka,przy dodaniu gazu cichnie.mam wrażenie jakby może koła zębate,[podobnie jak w starych kawasaki hałasował kosz sprzęgłowy].gdybam ,może wymaga gruntownej regulacji.Zapomniałem dodać ,że CEGŁA ma 150tyś przebiegu.Po rozgrzaniu pracuje bez zarzutu i ma dobre osiągi. Nadmienię,że mieszkam w Gdańsku,i nie znam nikogo kto mógł by pomóc. Wrazie czego mam drugi silnik o przebiegu 33 tyś mil.Nie wiem tylko ,czy wymiana go mnie nie przerośnie :banghead:.Dziekuję wszystkim za interesowanie i oczywiście za cenne rady.Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 (edytowane) ... :buttrock: do Gdańska to ja mam 35 km więc problemu nie widzę co do trzepotania w silniku , ten objaw to typowy dźwięk z zespołu tarczy sprzęgła ,całkowicie normalny w tym sprzęcie tak jak hałaśliwa pompa paliwa przy połowie benzyny w zbiorniku, ...a przebieg 150 tys to dobrze dotarty silnik bez problemu zrobi 400 tys i jeszcze będzie żył bez grzebania ... piknij do mnie na gg 5480695 , zgadamy się podjadę i posłucham...póki co sam ogarniam ten sprzęt więc problemu nie widzę...a silnik mam blźniaczy ( no mniej ma o jeden gar - ale taki wolę) Edytowane 23 Marca 2011 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieksawa Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 ... :buttrock: do Gdańska to ja mam 35 km więc problemu nie widzę co do trzepotania w silniku , ten objaw to typowy dźwięk z zespołu tarczy sprzęgła ,całkowicie normalny w tym sprzęcie tak jak hałaśliwa pompa paliwa przy połowie benzyny w zbiorniku, ...a przebieg 150 tys to dobrze dotarty silnik bez problemu zrobi 400 tys i jeszcze będzie żył bez grzebania ... piknij do mnie na gg 5480695 , zgadamy się podjadę i posłucham...póki co sam ogarniam ten sprzęt więc problemu nie widzę...a silnik mam blźniaczy ( no mniej ma o jeden gar - ale taki wolę) Chwilowo kontakt ze mną przez gg jest niemożliwy, podaj nr tel to się jakoś umówimy. W razie co to mój nr 889749488. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 .... będę dzwonił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LATAJĄCY NA CEGLE Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 (edytowane) W instrukcji jest napisane że po uruchomieniu trzeba moto rozgrzać delikatnie jak z kobietą to nie japoński przecinak że po starcie można gazować do czerwonej kreski .Moja "Laleczka" ma przebiegu 80 tyś i gdy jest zimna po dodaniu gazu coś się tam odzywa więc rozgrzewam moto,a głośny hałas wydobywa się z kosza tzw "nebenwellendefekt" ponieważ zastosowano połączenie dwóch metali.A przy takim przebiegu 150 tyś może być to. Po odkręceniu bocznej kapy można zobaczyć ten kosz jest on połączony z zębatką na nitach które się wyrabiają pierwsze wersje miały łączenie na 6 nitach a nowsze 12 ale te kosze są od K1200 bo w takowy się już zaopatrzyłem .Może hałasować też altek na łączeniu napędu ma gumowe odboje które się wyrabiają. Pozdro :crossy:Jeśli masz pytanka to chętnie odpowiem. Edytowane 26 Marca 2011 przez LATAJĄCY NA CEGLE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.