Skocz do zawartości

Po Rozgrzaniu... honda dominator


Rekomendowane odpowiedzi

więc jedz i nie kombinuj, albo zrób to sam - nie jest to trudne

 

ten silnik ma pracować bezszelestnie

 

jeśli będzies tak jezdził to wypalą ci się gniazda, bo zawory sie nie domykają gdy silnik sie rozgrzeje

I TO MOŻE BYĆ PRZYCZYNA ŻE TAK SIE DZIEJE Z NIM PO ROZGRZANIU,CHODZI MI O TE PRZERYWANIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, to na 99% ten problem, zawór rozrzesza się pod wpływem temperatury i dzwigienkaa nie moze go do końca zamknąć

 

zawory reguluje się nawet jak wszystko jest cacy kolego, co najmniej co 2000km

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, to na 99% ten problem, zawór rozrzesza się pod wpływem temperatury i dzwigienkaa nie moze go do końca zamknąć

 

zawory reguluje się nawet jak wszystko jest cacy kolego, co najmniej co 2000km

 

Co 2000km to chyba mała przesada. Ale co 10 000km - 15 000km to można by było tam zajrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manual do XL600R pd03 nakazuje regulację co 1000km, dominator ma w zasadzie ten sam silnik, ale jako że jego przeznaczenie jest inne(bardziej lajtowy teren, asfalt) więc napisałem 2000km. Zawory ustawia się śrubkami, potrzebny tylko szczelinowmierz. To juz wymiana świecy w tym silniku jest trudniejsza...

http://www.xl600.yoyo.pl/remont/regulacja/regulacja.htm

tu jest łopatologicznie napisane co i jak, dominator ma inne luzy, chyba 0,1mm ale głowy nie daje, trzeba sprawdzic, powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnioskuję kolego abyś znalazł sobie wiernego i zaufanego mechanika jeśli Twoja wiedza na temat motocykli jest na poziomie niemal zerowym.Szybciej go wykończysz niż się nacieszysz.

Jeśli ktoś sprzedał Ci moto z zaworami w takim stanie to nie skończyłbym tylko na regulacji zaworów.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 15 000 mogłbys szukac drugiej głowicy

 

to musi chyba jeszcze zależeć od motocykla bo jednak ja jeżdżę cbr1000f z 91r(nie jeżdżę jak emeryt) i zawory sprawdzałem zaraz jak go kupiłem i były ok jeżdżę już nią 5 sezonów teraz będzie 6 zrobiłem nią ok 50tysi i na zakończenie 5-go sezonu sprawdzałem luzy i zaledwie na 2-uch wydechach było lekko ciaśniej i dlaczego po 15tys miał bym szukać drugiej głowicy :icon_question: a moja 1000f-ka ma przejechane 110tys (o ile nie była skręcona) silnik chodzi jak nówka

Co wy na to powiecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiemy, że nie mozna porównywać rzędówki z singlem. Ja sobie nie wymyślilem takich norm serwisowych, to sa dane z manuala XL, dominator ma zaworki max co 3tys, az zapytam kumpla co nim smigał . Czemu są takie różnice to ci nie powiem bo nie jestem inzynierem, ale prawdopodbnie chodzi o rodzaj materiału, mniejsze ruchy zaworów w rzedówce. Głoiwcy szukałbys bo brak regulacji zaworów skutkuje skasowaniem luzu i podparciem ich przez dzwigienki co z kolei prowadzi do wypalania gniazd. Naprawa głowic RFVC jest ponoc trudna i bardzo mało zakladów się jej podejmie (przerabialem to).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 15 000 mogłbys szukac drugiej głowicy

 

to musi chyba jeszcze zależeć od motocykla bo jednak ja jeżdżę cbr1000f z 91r(nie jeżdżę jak emeryt) i zawory sprawdzałem zaraz jak go kupiłem i były ok jeżdżę już nią 5 sezonów teraz będzie 6 zrobiłem nią ok 50tysi i na zakończenie 5-go sezonu sprawdzałem luzy i zaledwie na 2-uch wydechach było lekko ciaśniej i dlaczego po 15tys miał bym szukać drugiej głowicy :icon_question: a moja 1000f-ka ma przejechane 110tys (o ile nie była skręcona) silnik chodzi jak nówka

Co wy na to powiecie?

DZIĘKI ZA WSZELKIE PORADY TO JEST MOJ PIERWSZY MOTOCYKL,I JESTEM NA ETAPIE NAUKI O NIM.TERAZ BĘDE SZUKAŁ MECHANIKA ZĘBY MI TO WYREGULOWAŁ ,A TAK NA MARGINESIE ILE MECHANIK KASUJE ZA TAKĄ USŁUGE,,REGULACJE ZAWOROW..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 15 000 mogłbys szukac drugiej głowicy

 

to musi chyba jeszcze zależeć od motocykla bo jednak ja jeżdżę cbr1000f z 91r(nie jeżdżę jak emeryt) i zawory sprawdzałem zaraz jak go kupiłem i były ok jeżdżę już nią 5 sezonów teraz będzie 6 zrobiłem nią ok 50tysi i na zakończenie 5-go sezonu sprawdzałem luzy i zaledwie na 2-uch wydechach było lekko ciaśniej i dlaczego po 15tys miał bym szukać drugiej głowicy :icon_question: a moja 1000f-ka ma przejechane 110tys (o ile nie była skręcona) silnik chodzi jak nówka

Co wy na to powiecie?

 

A czy temat dotyczy cbr czy dominator ? Więc nie rozumiem po co wyskakujesz tu z tymi informacjami. Motocykle oprócz producenta tak naprawde nic innego wspolnego nie posiadają. Przy przebiegu jaki ma twoja cbr-a dominator już miał przynajmniej dwa remonty głowne silnika. Ciekawe co powiesz na to że np moja yzf-a wymaga kontroli luzu co ok 15-20 mth ? A remonty robi sie co ok 70 mth co tak pi razy drzwi daje ok 4-5 k km.

Sorry za to ale musiał napisac ;)

 

A co do autora, jeśli sam poprzedni właściciel zlecił regulacje to trzeba to zrobić. Skutki korzystania moto w takim stanie opisał ci jjank

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...