WALDEMAR1980 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 MAM PROBLEM Z MOIM HONDĄ DOMINATOR,POLEGA ON NA TYM ŻE JAK JEST ZIMNY PALI SUPER POJEŻDŻE Z 15MIN.JAK ROZGRZEJE SIE SILNIK TO PRZERYWA TAK JAK BY NIEWCHODZIŁ NA OBROTY NIEMAM POJĘCIA OCO CHODZI PROSZE O RADE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 kiedy ustawiałes zaworki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WALDEMAR1980 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 kiedy ustawiałes zaworki?JA GO KUPIŁEM MIESIĄC TEMU ,I GOŚCIU MI MOWIŁ ZE PRZED SEZONEM MAM JECHAĆ NA USTAWIENIE ZAWORÓW.JAK ODPALAM ZIMNEGO TO ZŁYCHAĆ TAKIE STUKANIE PRZEZ MOMENT,A PUŻNIEJ OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 więc jedz i nie kombinuj, albo zrób to sam - nie jest to trudne ten silnik ma pracować bezszelestnie jeśli będzies tak jezdził to wypalą ci się gniazda, bo zawory sie nie domykają gdy silnik sie rozgrzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WALDEMAR1980 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 więc jedz i nie kombinuj, albo zrób to sam - nie jest to trudne ten silnik ma pracować bezszelestnie jeśli będzies tak jezdził to wypalą ci się gniazda, bo zawory sie nie domykają gdy silnik sie rozgrzejeI TO MOŻE BYĆ PRZYCZYNA ŻE TAK SIE DZIEJE Z NIM PO ROZGRZANIU,CHODZI MI O TE PRZERYWANIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) tak, to na 99% ten problem, zawór rozrzesza się pod wpływem temperatury i dzwigienkaa nie moze go do końca zamknąć zawory reguluje się nawet jak wszystko jest cacy kolego, co najmniej co 2000km Edytowane 5 Marca 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 tak, to na 99% ten problem, zawór rozrzesza się pod wpływem temperatury i dzwigienkaa nie moze go do końca zamknąć zawory reguluje się nawet jak wszystko jest cacy kolego, co najmniej co 2000km Co 2000km to chyba mała przesada. Ale co 10 000km - 15 000km to można by było tam zajrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 po 15 000 mogłbys szukac drugiej głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) Dlaczego drugiej? Czy w tej hondzie wymagana jest aż tak częsta regulacja? Edytowane 5 Marca 2011 przez damian155 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Manual do XL600R pd03 nakazuje regulację co 1000km, dominator ma w zasadzie ten sam silnik, ale jako że jego przeznaczenie jest inne(bardziej lajtowy teren, asfalt) więc napisałem 2000km. Zawory ustawia się śrubkami, potrzebny tylko szczelinowmierz. To juz wymiana świecy w tym silniku jest trudniejsza...http://www.xl600.yoyo.pl/remont/regulacja/regulacja.htmtu jest łopatologicznie napisane co i jak, dominator ma inne luzy, chyba 0,1mm ale głowy nie daje, trzeba sprawdzic, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Wnioskuję kolego abyś znalazł sobie wiernego i zaufanego mechanika jeśli Twoja wiedza na temat motocykli jest na poziomie niemal zerowym.Szybciej go wykończysz niż się nacieszysz.Jeśli ktoś sprzedał Ci moto z zaworami w takim stanie to nie skończyłbym tylko na regulacji zaworów. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 po 15 000 mogłbys szukac drugiej głowicy to musi chyba jeszcze zależeć od motocykla bo jednak ja jeżdżę cbr1000f z 91r(nie jeżdżę jak emeryt) i zawory sprawdzałem zaraz jak go kupiłem i były ok jeżdżę już nią 5 sezonów teraz będzie 6 zrobiłem nią ok 50tysi i na zakończenie 5-go sezonu sprawdzałem luzy i zaledwie na 2-uch wydechach było lekko ciaśniej i dlaczego po 15tys miał bym szukać drugiej głowicy :icon_question: a moja 1000f-ka ma przejechane 110tys (o ile nie była skręcona) silnik chodzi jak nówka Co wy na to powiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Powiemy, że nie mozna porównywać rzędówki z singlem. Ja sobie nie wymyślilem takich norm serwisowych, to sa dane z manuala XL, dominator ma zaworki max co 3tys, az zapytam kumpla co nim smigał . Czemu są takie różnice to ci nie powiem bo nie jestem inzynierem, ale prawdopodbnie chodzi o rodzaj materiału, mniejsze ruchy zaworów w rzedówce. Głoiwcy szukałbys bo brak regulacji zaworów skutkuje skasowaniem luzu i podparciem ich przez dzwigienki co z kolei prowadzi do wypalania gniazd. Naprawa głowic RFVC jest ponoc trudna i bardzo mało zakladów się jej podejmie (przerabialem to). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WALDEMAR1980 Opublikowano 5 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 po 15 000 mogłbys szukac drugiej głowicy to musi chyba jeszcze zależeć od motocykla bo jednak ja jeżdżę cbr1000f z 91r(nie jeżdżę jak emeryt) i zawory sprawdzałem zaraz jak go kupiłem i były ok jeżdżę już nią 5 sezonów teraz będzie 6 zrobiłem nią ok 50tysi i na zakończenie 5-go sezonu sprawdzałem luzy i zaledwie na 2-uch wydechach było lekko ciaśniej i dlaczego po 15tys miał bym szukać drugiej głowicy :icon_question: a moja 1000f-ka ma przejechane 110tys (o ile nie była skręcona) silnik chodzi jak nówka Co wy na to powiecie?DZIĘKI ZA WSZELKIE PORADY TO JEST MOJ PIERWSZY MOTOCYKL,I JESTEM NA ETAPIE NAUKI O NIM.TERAZ BĘDE SZUKAŁ MECHANIKA ZĘBY MI TO WYREGULOWAŁ ,A TAK NA MARGINESIE ILE MECHANIK KASUJE ZA TAKĄ USŁUGE,,REGULACJE ZAWOROW.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 po 15 000 mogłbys szukac drugiej głowicy to musi chyba jeszcze zależeć od motocykla bo jednak ja jeżdżę cbr1000f z 91r(nie jeżdżę jak emeryt) i zawory sprawdzałem zaraz jak go kupiłem i były ok jeżdżę już nią 5 sezonów teraz będzie 6 zrobiłem nią ok 50tysi i na zakończenie 5-go sezonu sprawdzałem luzy i zaledwie na 2-uch wydechach było lekko ciaśniej i dlaczego po 15tys miał bym szukać drugiej głowicy :icon_question: a moja 1000f-ka ma przejechane 110tys (o ile nie była skręcona) silnik chodzi jak nówka Co wy na to powiecie? A czy temat dotyczy cbr czy dominator ? Więc nie rozumiem po co wyskakujesz tu z tymi informacjami. Motocykle oprócz producenta tak naprawde nic innego wspolnego nie posiadają. Przy przebiegu jaki ma twoja cbr-a dominator już miał przynajmniej dwa remonty głowne silnika. Ciekawe co powiesz na to że np moja yzf-a wymaga kontroli luzu co ok 15-20 mth ? A remonty robi sie co ok 70 mth co tak pi razy drzwi daje ok 4-5 k km. Sorry za to ale musiał napisac ;) A co do autora, jeśli sam poprzedni właściciel zlecił regulacje to trzeba to zrobić. Skutki korzystania moto w takim stanie opisał ci jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.