bully Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Kupilem lc4kę 600tkę z 1993 (przejściówka już z ramą z 620). Z silnikiem mam taki problem, że zaczyna przerywać kichać od połowy obrotów w górę, z tym, że zapala idealnie jak na LC4( -10 st na dworze za 4 kopem), do średnich obrotów rwie do przodu jak powinien, dalej kicha.Zaplon? Cewko moduł, stator? Czy może gaźnik. Stator - mierzyłem opór na cewkach i wychodzi cewka zasilająca CDI - 1,8koma i wyzwalacz 25om, Przyspieszcza nie ma? Są tylko trzy kable: czerwony, czarny, zielony. Motocykl dopiero kupiłem, więc nie znam przeszłości, sprzedający powiedział, że niby podmieniał cewkomoduł, ale bez rezultatu (jeśli można wierzyć komuś kto sprzedaje motocykl.) Korzystając z tematu mam jeszcze pytania:Czy w 600tkach nie było śruby blokującej wał? Bo nie widze jej, jak zatem ustawić GMP.Czy mozna gdzieś kupić łańcuch rozrządu oprócz dilera KTM? łańcuch c107c.Kto ma serwisowkę do 600tki, bo 620 ma całkiem inne obiegi olejowe, ja mam odmę w ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam Wydaje się ,że metoda podmiany pozostaje stator przykręcony do dekla suchy więc z podmianą nie ma problemu-- a przyspieszacz jest wbudowany w CDI ... Silnik Masz taki jak 620 jeśli to przejściowy tyle że wał i cylinder 600 natomiast smarowanie takie jak w 620 Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Witam Wydaje się ,że metoda podmiany pozostaje stator przykręcony do dekla suchy więc z podmianą nie ma problemu-- a przyspieszacz jest wbudowany w CDI ... Silnik Masz taki jak 620 jeśli to przejściowy tyle że wał i cylinder 600 natomiast smarowanie takie jak w 620HMM faktycznie tyle ze u mnie z filtra do mikrofiltra przechodzi przez ramę. Do ramy dochodzi tez odma z silnika oraz wyjście ślepym wężem, który kończy sie pod motocyklem. Tłok podobno też się rózni od 600 i od 620 bo ma niby 100mm. Czyli stawiasz na zapłon. Da się mierząc np. napięcia na pracującym silniku zweryfikować uszkodzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Najlatwiej podmienic modul z dobrego moto, lub raczej swoj wsadzic do dobrego i sprawdzic co sie dzieje.Jezeli masz serwisowke KTM to mozna zabrac sie za sprawdzenie opornosci i napiec twojego modulu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 to widzę wszyscy obstawiliście zapłon. mam jeszcze pytanie: odkręciłem ten zaworek od dołu silnika i oprocz spręzynki nic więcej nie wypadło, jak wygląda ten tłoczek tam, bo może on tam siedzi i się zapiekł. Wg serwisowki drugi zawór, który siedzi w komorze korbowej powinno się wykręcić bez rozbierania silnika poprzez śrubę olejową z lewej strony silnika, niestety po odkręceniu jej nic tam nie ma, oprócz ściany prawego karteru. Dól silnika jest taki sam jak 620 lc4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.