gikser Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Zapewniam że czytałem pierwszy post,i nadal trzymam się swojego. Zresztą właściciel sam to wkrótce potwierdzi.W swojej praktyce miałem już takich przypadków kilkanaście i nigdy nie było tam uszkodzenia sprzęgła rozrusznika a zawsze albo brud, ewentualnie któryś któryś oring w gaźniku uszkodzony . Silnik wtedy czasem zapali i zablokuje go a czasem blokada od razu zależne to jest jak paliwo się przelało i ile go przelało przez gaźnik.A co do samodzielnej naprawy to napisałem ze to właściciel jeżeli ma pojęcie to może się za to zabrać, gdyż to nie jakaś czarna magia wystarczy troszkę cierpliwości i manual i po kłopocie.Zapewniam że ta czynność jest o wiele łatwiejsza od wyjęcia sprzęgła rozrusznika z tego silnika.Dla wiadomości właściciela dodam że warto zamontować dobry filtr paliwa ażeby na przyszłość zminimalizować takie przypadki. Sprawdź również czy zbiornik paliwa nie jest zardzewiały rdza tez często blokuje zaworki w gaźnikach. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 I tak pewno bedzie... bo pisalem ze syf byl w gaznikach :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.