Piotr_27 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Starość nie radość, zapomniałem o co chodzi z tymi gaźnikami (choć może nie do końca też wiedziałem). Odpaliłem po 2 latach postoju moje kawasaki KMX 125 i mam dziwny objaw. Motocykl pracuje na ssaniu i po rozgrzaniu na wolnych obrotach ale jak "dodaję gazu" bez ssania to gaśnie. Na ciepło można zrobić przegazówkę tylko z włączonym ssaniem. Jak wyłączę ssanie to jeszcze chwilę kręci a później robi "buuu" jakby paliwo nie płynęło i gaśnie. Wyczyściłem dwukrotnie gaźnik i straciłem koncept. Wydawało mi się, że ssanie daje dodatkową porcję paliwa, więc skoro chodzi na ssaniu i na wolnych obrotach to powinien być jakiś problem z główną dyszą lub iglicą. Ja tam nic dziwnego go nie widzę, więc co to może być ? Objaw wystąpił jak wspominałem po długim postoju. Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi. Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Lewe powietrze może łapać.Membrana do sprawdzenia oraz no i solidne czyszczenie, najlepiej w myjce ultradźwiękowej wszak stare metody też mogą wystarczyć. Możesz również sprawdzić jakimś samostartem itp czy nie kradnie na łączeniach gaźnika z dolotami. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_27 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Lewe powietrze może łapać.Membrana do sprawdzenia oraz no i solidne czyszczenie, najlepiej w myjce ultradźwiękowej wszak stare metody też mogą wystarczyć. Możesz również sprawdzić jakimś samostartem itp czy nie kradnie na łączeniach gaźnika z dolotami. Hmmm ... Nie jestem do końca przekonany do tego co zaraz napiszę ale czy gdyby brał lewe powietrze to nie byłoby problemu z pracą na wolnych obrotach ? A nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 (edytowane) Jak kradnie lewe to będą problemy na wolnych, jak jest u Ciebie bo trochę zamotałeś swoją wypowiedź.Tak czy owak jest to tylko jedno z przypuszczeń. Edytowane 26 Stycznia 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Przestaw iglicę w górę i sprawdź czy się poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_27 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Resume: Zimny: - pracuje na ssaniu - gaśnie przy dodaniu "gazu" - nie gaśnie jak dodam "gazu" przy włączonym ssaniu Ciepły - pracuje na ssaniu - pracuje bez ssania na wolnych obrotach - gaśnie jak dodam "gazu" - nie gaśnie jak dodam "gazu" przy włączonym ssaniu Przestaw iglicę w górę i sprawdź czy się poprawi. Miałem takie podejrzenie, że iglica się przestawiła nawet pognałęm wczoraj do garażu aby to sprawdzić Jest na środkowym "ząbku" więc tak jak w tym modelu być powinna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 (edytowane) Poszukaj gdzieś w necie "zimowych" ustawień gaźnika , zapewne masz ustawiony gaźnik na warunki letnie, tj ok +20 stopni. Stąd takie cyrki po wyłączeniu ssania ponieważ masz za ubogo ustawiony gaźnik Edytowane 26 Stycznia 2011 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 (edytowane) a długo go nagrzewasz ?? mam nadzieję że ciepły znaczy temperatura pracy ?? ciepły silnik po wciągnięciu ssania (chodzi sobie na wolnych obrotach a my mu ssanie właczamy ) powinien gasnąć (bynajmniej tak było w 100% 125 2T dual sport które naprawiałem ) więc albo masz źle wyregulowany gaźnik, albo niedogrzane moto.... moja crm 125 przy obecnej aurze, jak puszcze ssanie po 5-10sek to też niby chodzi na wolnych obrotach, ale po dodaniu gazu robi buuuuuuuuuu i gaśnie, jak włacze ssanie to chodzi na ssaniu(bo jest jeszcze zimna ) i wtedy na gaz reaguje prawidłowo-dokładnie takie objawy jak u ciebie....... kumpla dt 125 zachowywuje sie dokładnie identycznie, mtx 125 kolegi też sie tak zachowywał, raptem dt80 jest wyjątkiem bo odrazu reaguje prawidłowo na gaz :D z tym że moja nie ma termostatu i się bardzo długo nagrzewa, dopiero gdzieś po 30minutach prawidłowo reaguje na gaz, i gaśnie po właczeniu ssania, może po prostu za krótko nagrzewasz motocykl ?? i ja gaźnika nie regulowałem wcale pod zimę i raczej problemów nie mam :D Edytowane 27 Stycznia 2011 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.