makumba Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam. Jako że kolega zanabył ostatnio sprzęt jak w temacie, powstało pytanie czy można w tym motocyklu zastosować sprzęgło hydrauliczne np. od GSX 1100F? Sprzęgło chodzi bowiem dosyć ciężko, a i regulacji klamki nie ma żadnej. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 A może najpierw trzeba by było prze serwisować porządnie to sprzęgło co jest, a jak to nic nie da to dopiero myśleć o jakiejś podmianie? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 A może najpierw trzeba by było prze serwisować porządnie to sprzęgło co jest, a jak to nic nie da to dopiero myśleć o jakiejś podmianie? Wszystko sprawdzone i przesmarowane. Ale zawsze mogło by działać lżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 A sprawdzaliscie czy mechanizm od wewnetrznej strony pokrywy zebatki dziala poprawnie? Wypinaliscie linke i sprawdzaliscie czy chodzi swobodnie w pancerzu? Poza tym regulacja powinna byc zarowno od strony klamki jak i pokrywy zebatki, wiec mozliwe ze bylo cos kombinowane. Sugerowalbym kupic nowa linke. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 tak jak powyżej - zacznij od nowej linki problemem mogą być także nieoryginalne sprężyny sprzęgłowe np. EBC chwali się że są 10% mocniejsze - niestety czuć to wyraźnie podczas wysprzęglania, także może warto zainwestować w oryginalne sprężyny Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Panowie. Lineczka przesmarowana, chodzi lekko, aczkolwiek nie jestem pewien czy to jest oryginalna linka, ponieważ nie ma na niej teflonu. Mechanizm "ślimak" został nasmarowany i wyczyszczony, oraz wyregulowany sruba pod gumową zaślepką na pokrywie zębatki. Co do sprężyn to nie wiem ponieważ moto jest z niemiec, i wygląda jak by stało nie ruszane od 2004 (wnioskuję po oponach z 2004, które mają jeszcze "cycki". Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 To, że mają cycki nie świadczy o tym, że były kupione w 2004 i założone. Mogły być kupione np. w 2006 jako leżakowane i założone:) Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.