HARPAGAN Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 (edytowane) Opiszę w skrócie. Wymieniłem termostaty w 530d i teraz przy mrozach płyn chłodniczy nagrzewa się do 96-98 st C w trasie. W mieście 100st C. Czy to nie jest za wysoka temperatura? Podejrzewam, że latem wartości te wzrosną. Edytowane 3 Stycznia 2011 przez KAROLSKI Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 No jeżeli wymieniłeś termostaty na takie jak mają być to znaczy że jest ok. Jeżeli masz wentylator na wiskozie to zimą prawie w ogóle nie miele ale latem powinien ładnie zbijać temperaturę. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 No jeżeli wymieniłeś termostaty na takie jak mają być to znaczy że jest ok. Jeżeli masz wentylator na wiskozie to zimą prawie w ogóle nie miele ale latem powinien ładnie zbijać temperaturę. Wymiana odbyła się na oryginalnych termostatach i płynie w ASO BMW. Właśnie wróciłem z przejażdżki i z ciekawości zajrzałem pod maskę co się dzieje. Górny wąż do chłodnicy jest gorący a dolny z chłodnicy zimny. Wentylator na visko był w ruchu i wychładzał płyn. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Przy otwartym termostacie oba przewody powinne być ciepłe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 znając życie pewnie nawet nie sprawdzili czy są sprawne ja bym odwiedził aso ponownie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Tak jak poprzednicy napisali węże powinny być oba gorące po dłuższej jeżdzie co do temp. to w E36 i E39 obojetnie czy disel czy benzyna zawsze wskazówka od temp. na wskażniku powinna być na samym srodku podziałki , przynajmniej ja tak miałem w E-36 benzyna (wenty. wisko) i kumpel w E-39 diesel tez zawsze miał na środeczku podziałki (wenty. normal) co do dokładnej temp. jeśli chodzi o pomiar to nigdy nie mierzyłem bo nie miałem takiej potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Jeśli to pomoże to w innej niemieckiej marce jaką jest OPEL wg znajomego mi serwisu optymalna temperatura pracy silnika to 103 stopnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Dziękuje wszystkim za odpowiedź. Wszystko już ustalone. Auto jak najbardziej ok, temp powinna być ok 100 st C. Dodam jeszcze że wskazówka w połowie stoi od 75-115 st C, taką ma rozbieżność. Pozdrawiam Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.