speeder Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam Jestem zupełnie nowy na tym forum ,więc przede wszystkim witam Mam 17 lat ujeżdżam zmodyfikowany nieco przez siebie motorower marki Romet ,model Ogar 900. Lecz nieuchronnie zbliża się chwila,kiedy chciałbym dosiąść czegoś większego. I tu jest sedno sprawy. Chciałbym zrobić sobie motocykl sam,ale nie tak ,że rame robie sam,ustawiam sam geometrie główki ramy itd. .W zamyśle mam montaż "jakiegoś" silnika do "jakiejś" ramy i tam nieco to scustomować . i teraz mam prośbę. Czy moglibyście mi powiedzieć w jakie inne ramy motocykli wejdą te silniki : CBR 600 ,KAWASAKi ZZR6R ,SUZUKI GSX-R 750 Dziękuje i pozdrawiam kolegów z forum. speeder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Wysoko mierzysz. :banghead: Te silnik pasują do ram do których zostały stworzone. Pomiędzy motocyklami Suzuki jest dość spory wybór "mieszania" ram z silnikami. GSF, GSX, GSX-F, GSX-R, RF600/900... Większość z nich akceptuje wzajemnie silnik bez lub z małymi przeróbkami. Np. silnik RF600/900 wejdzie w ramę GSX-RW ale w drugą stronę to nie zadziała GSX-R>RF. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Nie ma nic lepszego jak przesiąść się z 5 konnego rometa na ponad 100 konny motocykl . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Dla niektórych to szansa na szybszą transplantację. :icon_twisted: Żeby było śmieszniej - raz się wysypałem na pysk na takim właśnie Romecie. :biggrin: Ruszyłem, złożyłem jak scyzoryk i chciałem zawrócić na tylnym hamulcu bo ciasno było. A hamulec nie działał więc strzeliłem w przedni. :banghead: Tylne heble działają max.20km od nowości a przednie zawsze działają w systemie 0-1. Edytowane 26 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Czy zastanawiałeś się nad tym,że motocykl "robiony" jest sporo droższy od oryginału? Czy ten robiony motocykl będzie zachowywał się na drodze przewidywalnie? Czy jesteś już takim specem,żeby samemu składać moto? Na allegro jest sporo dziwadeł,w które ktos włożył kasę i chce " to" sprzedać,ale nie ma głupków,żeby to coś kupić.Np http://moto.allegro.pl/duzy-chopper-zaz-sa...1373991553.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_ 1988 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 ja bym ci proponował kupić normalny motor jakąś honde f2-f3 to nie są drogie motory w miarę ładny wygląd i 100 koni jak na początek ci na pewno wystarczy jak zaczniesz coś przerabiać to zobaczysz ile czasu i pieniędzy będzie cie to kosztowało i pytanie czy to będzie jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Czy zastanawiałeś się nad tym,że motocykl "robiony" jest sporo droższy od oryginału? Czy ten robiony motocykl będzie zachowywał się na drodze przewidywalnie? Czy jesteś już takim specem,żeby samemu składać moto? Na allegro jest sporo dziwadeł,w które ktos włożył kasę i chce " to" sprzedać,ale nie ma głupków,żeby to coś kupić.Np http://moto.allegro.pl/duzy-chopper-zaz-sa...1373991553.html Ale kupa. :biggrin: Półka zawieszenia dość finezyjna. Wielkości stołu kuchennego, pewnie waży z 5kg. Edytowane 26 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 odchodząc trochę od tematu to jeśli masz 17 lat to nie załapiesz się już na normalne prawo jazdy a. natomiast a2 ma ograniczenia mocy więc te silniki są idealne ale nie do „sama” którym będziesz mógł jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 A jezdziles kiedys przynajmniej jakas 250ccm? Ze odrazu celujesz w silniki sportowe 600, 750ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 speeder Wysoko mierzysz z rometa przesiadka na 100 konny motocykl może być ryzykowna. Na taka budowę własnego customa musisz mieć również dość sporo wolnych środków finansowych. A co do tego "customa" http://moto.allegro.pl/duzy-chopper-zaz-sa...1373991553.html to gościu buja sie z tym chyba już 2 rok. To raczej nie ma prawa jeździć i jeszcze ta kosmiczna cena bo oczywiście od 15 tyś on zaczyna aukcję :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Po co te kominacje? Nie lepiej, taniej i szybciej kupic gotowy fabryczny sprzet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speeder Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 dzięki za odp. a administracji ,za przeniesienie tematu. fakt jest to duża moc ,trochę śmigałem na większych motocyklach ,rzeczywiście jest olbrzymia różnica ,motorower a motocykl to olbrzymia różnica . nie chodzi mi o zbudowanie customa ,czyli że sam robię rame itd. chodzi o to by samemu coś spróbować zrobić przy maszynie. wiem np że silniki z cbr 600 wchodzą do CBF 600,chyba cbf 600 ma silniki dławione od CBR 600,tak czytałem przynajmniej. może to śmieszne ,ale ja naprawdę nie zamierzam dowalać ile wlezie, niby tak się mówi tylko :D. osobiście nie chodzi mi nawet o moje zdrowie ,ale sam mogę zabić kogoś kto ma na utrzymaniu w domu 3 dzieci i żone,jest mężem ,ojcem pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_ 1988 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 jeśli naprawdę chcesz się w takę wy dumki bawić to kup jakiegoś kłada i wpakuj silnik od sciga mam znajomego co wsadził do chińskiego kłada 250 silnik od 750 100koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Chcesz być oryginalny to kup i przerób Yamahę XS 650 Jest jednana sprzedaż : http://allegro.pl/listing.php/search?categ...0&string=xs+650 Świat na punkcie tego motocykla oszalał. Wejdź na YouTube wpisz bober XS 650 i zobacz co się z niego robi. Masz na eBayu wiele części do niej zarówno nowych jak i używanych a o całych kitach nie wspomnąć Silnik Tego motocykla pracuje poezja. Miałem przyjemność jeździć takim i jest to esencja bobera :-) 100kM do samoróbki biorąc pod uwagę że szlify nabierałeś na ogarze ? To mniej więcej tak jak moja yamaha vmax. Motocykl pięknie się rozpędza, pięknie brzmi jego silnik i pięknie wygląda. Ale jak mam od 140km/h i więcej wchodzić w zakręty to dostaje sraczki. Siła hamowania przy 180km/h jest mniej więcej taka jak Twoja ogarem przy 40km/h. Zastanów się poważnie. Tak jak ktoś napisał aby coś takiego zrobić dobrze a jeszcze mieć pod sobą 100kM i nie bać się tym jechać to wyprujesz sobie kieszeń z kasy Edytowane 26 Grudnia 2010 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speeder Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 rozumiem. w planach był swap silnika od przecinaka do jakiegoś turystyka np jak pisałem o cbr w poście wcześniejszym ,zrobienie go na streeta ,montaż własnego wydechu ,lamp ,kierunkowskazów ,zadupka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.