Martini_R_ Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Witam. Mam problem (tak mi się wydaje) z dziwnymi stukami podczas przyspieszania. Na postoju po przekręceniu manetki gazu stuków nie słychać, jednak kiedy tylko zapnę jedynkę i ruszę poprzez kolejne biegi zaczynają się stuki. Byłem z tym w serwisie Suzuki lecz oni stwierdzili że nie mam się przejmować, bo "... to normalna praca V-ki... ". Jestem laikiem z mechaniki ale nie wydaje mi się to normalne. Czy ktoś może mnie naprowadzić na przyczynę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Podjedz do innego warsztatu. Na odleglosc w tym przypadku to tylko mozna wrozyc z fusow :) Kiedy to sie porobilo? Ot tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martini_R_ Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Mam ten motocykl od wiosny tego roku. A zaczęło się faktycznie od tak sobie. Kiedy się rozgrzeje to jest ciszej lecz nadal jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Czy to sa stuki ktore tylko slyszysz, czy rowniez moze czujesz jako lekkie szarpniecia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martini_R_ Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Tylko słychać. To tak jakby tykanie nasilające się wraz ze wzrostem obrotów. Jak się to zaczęło to były one ciche a teraz już są głośne aż do rozgrzania silnika potem stają się mniej słyszalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...