Daro600 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Witam. Jeszcze w sezonie zauważyłem ze tak przy 8 tys. obrotów 2 bieg wchodzi ze zgrzytem. postanowiłem delikatnie podciągnąć linke. Ale po tym pomyśle zaczeło sie ślizgać. wiec powróciłem do dawnego stanu. teraz jest troche czasu wiec postanowiłem sie zoirentowć jaka jest tego przyczyna by przez zimowy czas doprowadzić moto do odpowiedniego stanu. jesli ktoś sie orientuje jaki moze być tego powód?? koniec tarcz?? pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Nie tarcz, a zlej techniki zmiany biegow. Sprzeglo nie ma nic do tego. Ustaw luz na lince taki jak jest wymagany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Tak jak wyżej - zostaw sprzęgło w spokoju i poćwicz właściwą zmianę biegów. Będzie OK. Zmiana biegów w szczególności 1>2 musi być szybka i zdecydowana. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin233 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Dokładnie musisz poćwiczyć zmianę biegów. W twoim motocyklu nie ma reduktora dlatego zmian biegów wymaga więcej precyzji niż w samochodzie:) POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro600 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Dzieki za porady. :buttrock: od nowego sezomnu bd ćwiczył... hehe dobrze ze to nic powaznego pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi