Lukasyno Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Witam. Otóż żeby było oszczędnie śmigam daewoo tico i mam problem ;\ otóż jak postoi noc w taka pogodę jak mamy teraz to nie chce mi odpalić łapie dopiero za 4 razem i to jeszcze muszę wciskać na gaz żeby mi nie zgasł później jak się rozgrzeje czyli po 10min około to chodzi normalnie co to może być? coś z ssaniem nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 tam jest gaźnik pewnie wymaga regulacji bądź ssanie nie bangla Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Mlody-- Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Witam. Otóż żeby było oszczędnie śmigam daewoo tico i mam problem ;\ otóż jak postoi noc w taka pogodę jak mamy teraz to nie chce mi odpalić łapie dopiero za 4 razem i to jeszcze muszę wciskać na gaz żeby mi nie zgasł później jak się rozgrzeje czyli po 10min około to chodzi normalnie co to może być? coś z ssaniem nie tak? sprawdz kompresje w cylindrach,moze cisnienie jest kiepskie,kiedys mialem sierre wlasnie z taka przypadloscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 W moim Tico po dłuższym postoju przed odpaleniem wystarczy parę razy (2-3) powachlować gazem i bangla. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Wygląda na problem z gaźnikiem. może jakaś woda w układzie? Na furach się nie znam ale mam 2 Tikacze w rodzinie i oba mają wrażliwy aparat zapłonowy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasyno Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 tez tak wlasnie myslalem nad tym gaznikiem juz tez ja po mimo ze wcisne ten gaz 2-3 razy to i tak nic nie daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Mojego tikacza na zimnym też muszę trzymać po odpaleniu chwilkę na sprzęgle bo zgaśnie. Czasami jeszcze trochę delikatnie gazem trzeba się pobawić. Po góra minucie - dwóch obroty się stabilizują i chodzi jak złoto. Zapewne też gaźnik do regulacji. Nie przeszkadza mi to więc olewam, tym bardziej że znaleźć speca który dobrze wyreguluje gaźnik w Tico łatwym nie jest. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasyno Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 to i tak dobrze ze tak szybko lapie ja noge na sprzegle trzymam clay czas i musze do konca! gaz wcisnac zbey nei zgasl i to trwa z 10min za nim zalapie mi i bedzie chodzil bez mojej pomocy tzn bez dodawaniu co chwile jak obroty maleja gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 W ogóle to mam ubaw z "wolnych" obrotów na ssaniu w Tico. Kręci jak szalony "pińcet tysięcy" obrotów na minutę. :icon_mrgreen: Niektóre fiaty CC też tam mają. W ogóle to Cinquecento mnie obrzydza, gdy widzę tą furę na ulicy to zbiera mi się na wymioty. Nie wiem czemu. Tico jest wporzo, idzie jak burza i mało pali. Biada jednak w razie wypadku, np. z rowerzystą. :biggrin: Teścia Tikacz raz był już w postaci harmonijki i raz w kształcie banana z drzwiami pasażera przy lewarku biegów, ale się wyklepało i dalej ciśnie. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Ta, Tico i bezpieczeństwo to się wyklucza. Raz wjechałem Tikaczem w dupę Sienie przy minimalnej prędkości - pół metra do wyhamowania mi może brakło. Na Sienie nie było ani ryski, ja mam pęknięty zderzak. Kumplowi w Tikacza z kolei wjechało w dupę Audi A3. Tył Tikacza w harmonijkę, Audica miała odpryski lakieru na zderzaku. Ale i tak lubię to autko, jest takie dopasowane do mnie. Dźwięk silnika na wysokich obrotach to poezja :D Aż mi żal że będę go sprzedawał na wiosnę - szkoda trzymać skoro przez ostatni rok zrobiłem nim jakieś 3000km. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasyno Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 no okazało sie że winne miały świece i kable zapłonowe filtr powietrza odrazu tez zostal oczyszczony i chodzi jak ta lala:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.