gizmucik Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Patrząc na zdjęcia tego Gixa i tej 9-ki to technicznie 9-ka to kozak przy Gixerze, jak chcesz Twoja pieniądze, Twój wybór... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 tak wszystko wygląda jak należy, linki poprowadzone prawidłowo, nawet trzymaki są, które najczęściej przepadają jak ktoś coś kombinuje, śruby tak samo ok. ograniczniki ok. Wygląd dolnej półki słabo tylko wróży dla łożyska głowki ramy (rdzawy nalot), ale może sie mylę, tak czy siak to element eksploatacyjny. 9tka faktycznie b. ładna jest jednak pewne "ale" i nie dotyczy tego egzemplarza- długi temat:). Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 baba_zanetti dzieki za info :) pisz co myślisz o tej kawie, chętnie poczytam :) rozmawiałem z właścicielem i może z wielkim bólem serca za 9.500 będzie do wzięcia, bez tych kufrów, opona tył jest do wymiany, wszystkie zdjęcia robione prawej strony praktycznie, nie widać w ogóle co z lewej się dzieje, nie wiadomo jak ma się stan napędu, więc tak jak i przy gixerze zakładam że trzeba by wymienić bo nic nie wspomniał o tym aby coś było tam zmieniane...więc licho biednie, licząc zestaw napędowy, oponę, transport, wymianę oleju i filtrów to wychodzi około 10.800, w gixerze też wliczam transport, wymianę napędu, opony, oraz oleju i filtrów, obszycie siedzenia pasażera na nowo, oraz pryśnięcie plastików przez sąsiada lakiernika, jakieś 9.300, więc mieszczę się w swoim budżecie, oczywiście zakładając że w obydwu skrzynia, silnik, geometria jest bez zastrzeżeń, a to już na miejscu do ocenienia. do Gixera jestem zdecydowanie bardziej przekonany, i to nie ze względu na cenę, od dawna już kiedy zamierzałem zakupić sporta, wybór padł na Gixera, patrzyłem jeszcze na zx9 oraz 900rr, ale w głębi serca wiedziałęm że wyjście jest tylko jedno: Gixer w Gixerze nie przeszkadza mi że jest ryśnięty lewą stroną, w porównaniu do niby nie skażonej kawy, liczy się mechanika i ogólna sprawność, więcej słychać złego o kawie niż o Suzuki, i to wynika nie jedynie z użytkowania, a z linii produkcyjnej, wiemy o ramach w Kawie i panewkach...fakt że ten akurat jest już poliftingowy więc może i pozbawiony tych bolączek, ale jednak posmak pozostaje, poza tym, nie ukrywam że wygląd ma istotną rolę dla mnie, i najzwyczajniej Suzuki po prostu wygląda szałowo,od zawsze zwracały moją uwagę, zx9 nie podoba mi się aż tak, z czystej przyjemności chcę jeździć sprzętem który mi się podoba, nie ten to będzie następny, ale kupić Kawę bo wydaje się w lepszym stanie wizualnie, i bic się w pierś że to nie to czego chciałem, to wole nie.cała przyjemność w kosmetycznym dopieszczeniu motocykla przed sezonem, Suzi tego właśnie wymaga. ale esej zrobiłem ku*wa, wybaczcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Co do kawy to kolega cały sezon latał i to max pełna pi*da tor też widziała i przeżyła to bez problemu.Jeśli faktycznie była turystycznie wykorzystywana to dobrze. Gixer wygląda mi na zaniedbanego a takie moto to skarbonka bez dna.Nie patrz na naciąg ale też czy jest równomiernie wyciągnięty łańcuch.Niestety problem podstawowy że w tej kasie jak znajdziesz fajnego sporta to masz jak prezent pod choinke bo to za mała kwota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Jechać i obejrzeć. I jedno i drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o dżiksa 7.5 K2 to ja miałem duży niedosyt po jeździe... Niby 150 kunia, lekki a szło to yyy no trochę lepiej od 600 :) i szedł jak już naprawdę było "wysoko". Ale 1000 to już jest naprawdę zajebiste moto-gdyby nie był taki wielki i brzydki... :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.