Łukasz Kozik Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Witam !Orejtuje sie moze ktos w olejach do teleskopow. Szukam czegos gestego zeby zawieszenie bylo twarde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Zadzwoń do Larssona, powini tam mieć na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Sprawdź najpierw jaki olej zaleca instrukcja Twojego motocykla a potem dopiero kupuj. Samo stwierdzenie "twardy olej " lub "gesty" niczego jeszcze nie przesądza.Dla jednych 15W to juz twardy, dla innych dopiero 30W. Ja u siebie trzy razy dobierałem olej żeby dopasowac do swoich potrzeb i upodobań. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Mam ETZ 250.Trodno powiedziec co zaleca producent. Potrzebny mi jest gesty (bardzo) bo mam troche medium castrola i jest za miekko. Tragedia powstala jak zmienilem przedni hamulec na mocniejszy. Zawieszenie poprostu nie wyrabia na ostrzejszych chamowaniach. Znacie moze link do strony larsona ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwierzak Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 http://www.larsson.pl/Masz tam sklep internetowy, ale najpierw zadzwoń pod warszawski numer i sam sie dowiedz wszystkiego bezpośrednio. Jak akurat mają to na magazynie umawiasz sie, że zaraz po to bedziesz i już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Daj Motula SAE20 i będziesz zadowolony. Nawet znane z miekkości Kawki (GPZ czy ER-5) ytwardzam w ten sposób i nieźle działa. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Czolem! Staruszku, zajrzyj sobie do dzialu "Mechanika MZ" :).Tam w historii znajdziesz cala armie tematow dotyczacych przedniego zawieszenia.Sam wymienialem olej i uszczelniacze jakis tydzien temu w MZ i szukalem takich watkow. Naczytalem sie i wyszlo, ze ludzie leja tam wszystko.Generalnie na twardsze zawieszenie do MZ polecali olej amortyzatorowy Moblil (sa trzy: light, medium i hard - of korz kupuj hard jak chcesz miec twardo).Ja osobiscie wykorzystalem do amorkow lezacy mi w szawce nowy olej Castrol 15W40 i jestem zadowolony. Zawieszenie jest sto razy twardsze od tego co mialem wczesniej. Nie udalo mi sie pomimo hardcore'owych prob dobic przodem...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 11 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 wiamThanx za podpowiedzi. Mam juz swojego faworyta: Motul FORK OIL COMFORT heavy20-30w 33 zł za butelke. Co o tym sadzicie ?? Dodam tylko ze musze miec naprawde twardy przod bo mam bardzo mocny zestaw chmulcowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Możesz też pomyśleć o zwiększeniu napięcia wstępnego sprężyny. Można to zrobić wkładając do lagi dystans - jak gruby ?? Nie wiem - kombinuj eksperymantalnie (w regulowanych zawieszeniacj jest zakres około 3 cm, więc możesz dać na początek 2 cm i popróbować. Może więcej dowiesz się faktycznie na forum MZ, bo to komplatnie nie moja dziedzina, odpowiadam na podstawie doświadczeń z japończykami. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 12 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Problem z dystansem polega na tym ze czle zawieszenie pojdzie do gory :) :D ;) a tego w ETZ lepiej nie robic. Srodek ciezkosci pojdzie jeszcze bardziej na tyl :? Bede robil piekne i latwe gomy ale szybko z pod swiatel nie odjade :DMysle raczej o skroceniu (podlozeniu czegos) tloczyska (chyba tak to sie nazywa) i wtedy sprezyny bedo mialy mniej miejsca co spowoduje ze dokrecenie srob gornych zawieszenia zwiekszy ich napiecie... na razie 1,5 cm. Jak bedzie malo to jeszcze skroce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.