GhostRider240400 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Witam w mojej gilerze mam zamontowany gaznik dellorto PHVA 14.Od długiego czasu nie potrafie ustawic w nim wolnych obrotów.w ogóle nie reaguje na wkrecanie/wykręcanie sróbki od obrotów i od mieszanki.Motocykl podczas jazdy nie dusi sie, jezdzi normalnie nawet jak sobie te wszystkie sróbki dokręce ,a wiem ze tak nie powinno być.Dotąd mi to nie przeszkadzalo ale mam okazje kupic nowy gaznik Dellorto 17 i mam pytanie czy zmiana gaznika cos da?Czy mozliwe ze po przebiegu 25 tys km tamten stary gaznik juz poprostu sie zużył i dlatego nie reaguje?Prosze o pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 A w jakiej kondycji jest silnik ? Tłok i reszta też ma 25k km przebiegu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostRider240400 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Rok temu robiłem remont (Zestaw Cylinder+tłok) wiec od remontu ma przejechane okolo 8 tys km wiec silnik mysle ze jest w dobrej kondycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Moze lewe powietrze, sprawdz szczelnosc na laczeniu cylinder gaznik, kruciec moze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 A czyściłeś ten gazior, przedmuchiwałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostRider240400 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Caly uklad gaznik>kruciec>membrana>cylinder jest szczelny.Gaznik oczywiscie czyscilem i przedmuchiwalem ale to nic nie dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Simering pon magnetem sprawdź. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Membrana jeszcze szczelna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostRider240400 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Niewiem czy tak powinno być ale pod tymi płytkami na zaworze membranowym jest delikatny przeswit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamek Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Niewiem czy tak powinno być ale pod tymi płytkami na zaworze membranowym jest delikatny przeswit Tak nie powinno być, spróbuj zassać przez nią, jeśli puści powietrze to jest do wymiany, spróbuj przewrócić membranki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Prawie na pewno masz gdzieś lewe powietrze albo w ogóle nie masz filtra powietrza. Zmiana gaźnika na większy może tylko pogorszyć osiągi. Dowiedz się czy miałeś sprzęt blokowany na gaźniku i ewentualnie poszukaj większej dyszy głównej jeśli tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostRider240400 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Dzieki wszystkim za rady,chyba sie za to dopiero po zimie wezme,sprawdze szczelnosc ,jak nie to membrana do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.