Gość mat Opublikowano 8 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2002 MAM PYTANKOCZYM SIE RÓŻNI SWIECA SPORTOWA OD ZWYKŁEJ (OPRÓCZ CENY) :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saghat Opublikowano 8 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2002 Sportowa ma bardziej aerodynamiczny kształt :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 8 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2002 A w wersji "naked" jest pozbawina owiewek :D 8) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mat Opublikowano 9 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2002 hehe, niechodzi mi o "swiece" jak o potoczna motoruale o "swiece" czyli o swiece (takie cos do wytwarzania iskry) bo kurde niezabardzo wiem czym sie roznia sportowa(25 zł za jedna) od zwyklej(50 zł za komplet) p.s. ceny kompletu do samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jazz-use Opublikowano 9 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2002 Swieca sportowa jest troszeczke sprawniejsza...i szybciej chyba iskre daje...he he ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2002 Świeca sportowa deje lepszą, mocniejszą iskrę. W samochodach (nie wiem czy w moto) stosuje się na przykład Briski, lub Split Fire, albo sportowe NGK. Najczęściej taka świeca ma niższą ciepłotę. Znaczy to tyle, że lepiej znosi wysoką temperaturę jak się daje "ognia". Wadą jest to, że taka świeca pracuje dobrze przy rozgrzanym silniku i jak jedziesz z manetką odkręconą do oporu. W jeździe po mieście, jak się wolno poruszasz, bo są korki mogą być problemy - nagar, albo problemy z odpalaniem zimnego silnika. Łatwo taką świece zalać, bo iskra na zimnym silniku i przy bogatej mieszance jest niewystarczająca. W użyciu profesjonalnym, np. w rajdach samochodowych silnik uruchamnia się przy 'ciepłych' świecach, a po rozgrzaniu zmienia się je na właściwe, sportowe. Jak samochód zgaśnie na OS-sie, zdarza się, że nie da się go uruchomić. Ja używam zwykłycj świeć, pilnuję tylko terminów wymiany. Nawet najlepsza świeca, jak będzie nadpalona (za ciepła) lub pokryta nagtarem (za zimna) nie spełni swego zadania.Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mat Opublikowano 20 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2002 dzieki panie Pawle p.s. nieodwiedzalem mojego tematu bo niemoglem go znależc hehe :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 2 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2003 Ja kupilem ostatnio w pradze sprtowego briska ze slizgowa iskra...swieca taka ma leprza dynamike mieszanki(objzyj na www.brisk.cz ) wyglada zupelnie inaczej niz zwykal, jest z materialow hi-tec >titaniowana , specjalna ceramika, odpornosc na wys temp i obciazenia.U mnie w mz etz 250 sprawowala sie dobrze ale-zaplon jest elektroniczny a cewka zaplonowa od vw golf 3.Na zwyklym ciezko zapala i silnik gasnie na niskich obrotach.Jednak znacznie poprawilo to spalanie, reakcje na gaz.Przejyj strone, katalog z objasnieniem oznaczen i dobiez sobie odpowiednia-brisk jest THE BEST na swiecie wiec cos znajdziesz. Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.