Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Czyli co miała?

 

Filtr powietrza K&N, dysze DynoJet, rozwiercone kanały wydechowe w głowicy, kolektory o zwiększonej średnicy, końcowe puchy przeloty. To jest to co wiem na pewno. W papierach jeszcze było coś o zaworach w głowicy ale nie wiem dokładnie co. Wszystko było po włosku. Ja nie jestem aż tak dociekliwy, żeby tłumaczyć włoskie papiery serwisowe a i głowic nie ściągałem. Po tym wszystkim apetyt na paliwo miała straszny. Niestety zawieszenie nie było modyfikowane i dlatego ta VTR była ciężka do opanowania.

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTR dużo palą i nie są popularne jako Vki w porównaniu z kawasaki zx6 suzuki gsxr600 czy yamahą.

Kolega ma VTR 1000 z 2001 roku i tez sprzedać nie może od roku(choc nie wystawia na aukcje itd).

VTR nie sa chodliwe za to są dla miłośników Vki i tyle.

Tłumików nie zmienie, nawet sa nierozwiercone, bo fabryczne to fabryczne(w końcu ktos je zaprojektował, wydał kupe kasy na testy-przebieg mocy itd, żeby je potaniosci nie popsuc wierconymi otworami) a na dedykowane dobrej firmy mnie nie stac-wolaby ta kase wydać na paliwo.

 

Chce CBR600F4 bo to dla mnie idealny motocykl i lepszego wcale nie potrzebuję(może dlatego, że po wypadku z frezarką w pracy, nie mam pełnego ruchu nadgarstka itd i np na zzr600 męcze sie po 20km a cbrką przejade nawet 860km w 12 godzin w deszczu i nocą bez najmniejszego trudu. VTR ma podobna pozycje do cbr600 f.

 

Co do bandita, zawsze mi sie podobał ale bez owiewek, nawet kiedyć gs400 z 1978roku przerobiłem na caferacer-naked bo gustowałem się w takich motocyklach.

 

Jeżdze od wielu lat(bo od 12 roku życia a mam 32wiosny) o motocykle dbam przynajmniej od 10lat(kiedy to przestało mnie bawienie strzelania wydechami czy palenia gumy; na koło nigdy nie stawiałem, choc przyznam, że czasami sie koło uniosło-przypadkowo)

 

tu masz stronkę o mnie www.prezes900rr.republika.pl a tu forum elblaskich motocyklistów www.motocykle.elblag.pl

 

tu telefon 506-679-655 jakbyś sie zdecydował, a jak chcesz fotki to pisz na maila to ci zrobie takie jakie chcesz i w duzej rozdzielczosci, nawet filmik na youtube moge wrzucic jak chodzi jak jezdzi itd

Witam może troche nie na temat , ale piszesz że na CBR F4 jest super pozycja i można wiele kilometró przejechać itp. i teraz pytanie czy na SC 33 będzie podobnie ? Czy to jest już całkiem inny motocykl ? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam może troche nie na temat , ale piszesz że na CBR F4 jest super pozycja i można wiele kilometró przejechać itp. i teraz pytanie czy na SC 33 będzie podobnie ? Czy to jest już całkiem inny motocykl ? Pozdro

 

F4 a 900RR(SC33) to zupełnie inna bajka. Pierwszy z nich jest stworzony bardziej pod szybką turystykę niż pod sport. RR-a to 100% sport. Pozycja jest dużo bardziej niewygodna niż na F4.

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F4 a 900RR(SC33) to zupełnie inna bajka. Pierwszy z nich jest stworzony bardziej pod szybką turystykę niż pod sport. RR-a to 100% sport. Pozycja jest dużo bardziej niewygodna niż na F4.

Widze w danych że jezdzisz Sc 44 . Jak ci się jeżdzi tym moto ? Czy możesz coś powiedzieć na jego temat ? Dużo jest Lepszy o Sc 33 ? Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na sc 33 jest bliźniacza pozycja jak na SP-1 koleś lata sc33 od 4 lat i narazie nie chce zmieniać, b. sobie chwali, jak zbierałem info o sp-1 i sie przysiadłem to odrazu poczułem sie jak na Rafałowej Cebrze, jedynie po odpaleniu i ruszeniu na cbr jest straszny spokój a na sp-1 szarpie ryczy trzęsie-wole SP-1 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na sc 33 jest bliźniacza pozycja jak na SP-1 koleś lata sc33 od 4 lat i narazie nie chce zmieniać, b. sobie chwali, jak zbierałem info o sp-1 i sie przysiadłem to odrazu poczułem sie jak na Rafałowej Cebrze, jedynie po odpaleniu i ruszeniu na cbr jest straszny spokój a na sp-1 szarpie ryczy trzęsie-wole SP-1 :)

 

A jak się mają osiągi SP-1 do Cebry?

To be happy add to your possessions but subtract from your desires

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. za tą górną patelnią? Stali po prawej? Kurna, trzeba będzie tam pierwszy przejazd ostrożniej robić.

 

Tak po prawej stali, pewnie robili sobie bazę danych :). Pierwszy przejazd zawsze ostrożnie jedziemy, a raczej jeździliśmy bo jetem zmuszony sprzedać moją VTR, osoby zainteresowane znajdą aukcje bez problemu (patrz Avatar) jak ktoś ma pytania niech wali na tel 500 246 494 nie bardzo mam czas teraz na forum zaglądać :(. Cena do negocjacji

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak się mają osiągi SP-1 do Cebry?

 

Moc SP1 na papierze, jest porównywalna do SC33 jak i SC44. Ale na drodze to już zupełnie co innego. SP1 została stworzona właściwie tylko po to aby skończyć dominacje Ducati w SBK. Jest to motor jeżdżący po ulicach z przymusu. Jeżeli opanujesz SP1, rzędówki będziesz wciągał nosem, nie mówię tu o autostradzie dla jasności.

milicjaforum.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ej panowie.. tak czytam i w sumie to sie zastanawiam co jest w moim Firestormie nie tak, lub co jest tam zmienione - moze jestescie w stanie mi odpowiedzien na to pytanie.. Otóż sprawa jest taka ze kupując ją od handlarza nie byłem w stanie dowiedziec sie czego kolwiek o jej stanie technicznym poza wlasnymi ogledzinami. jest wszystko git, ale sv 1000 zostaje w tyle a nie przekraczam 7 tys., wchodzi na gume z gazu na 3 biegu, ma wymieniona zebatke tylna na mniejsza dzieki czemu ma troche nizsze obroty przelotowe, i są zalozone przelotowe tlumiki (G&G ;)) leci dosc rzwawo do 270 a vmax to 280-290 zaleznie od pogody ;) chcialbym sie dowiedziec co dokladnie tam moze byc zmajstrowane bo spalanie jest takie jak podajecie (oscyluje w granicy 7-8 litrow a pelny palnik to 10) (dyno-jety? moduł zapłonowy? wałki rozrządów?) silnik nie przeszczepiany bo nr na silniku wskazuje ze oryginalny SC36." -napisal to LordKisiel na innym forum. co o tym sadzicie, to chyba gargamel nie jest twoja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udrażniał ktoś wydechy w Firestormie dokładniej wywalił ostatnią komore w tłumnikach.Czy to prawda że moto słabnie i trzeba regulować zawory i zmieniać dysze w gaźnikach.Tak mi ktoś powiedział i chce zapytać na forum jak trzeba regulować zawory to jakie powinny być luzy zaworowe i dysze moim zdaniem nie potrzeba chyba zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z gargamelem, na papierze moce porównywalne, natomiast oddawanie mocy różni sie dość znacznie, kumpel na sc 33 ma naprawde twardy orzech do zgryzienia gdy SP`k zaczyna sie zbierać po wyjściu z winkla czy przy zwykłych przyspieszeniach, kupa huku, drgań i ogień do przodu ... Specyficzny sprzęt, nie lubie zchodzic w trasie poniżej 160, tak 180-200 lata sie najlepiej, ot taka szybka turystyka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...