Skocz do zawartości

polskie lozyska na wale


YAGO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Rysiek24

przypadek ja mam polskie i nie ma problemu mozliwe ze byly zalozone nie odpowiednie do silnika gdzie panuje tmperatura i wysokie obroty lozyska oprocz oznaczen wielkosc maj dodatkowe takie jak klasa dokladnosci wykonania i cos tam jescze bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wbijane nie byly.... ale teraz kupie japonskie i bedzie git! oddalem wal razem ze sprzeglem do wywazenia ale dalej nie znalazlem przyczyny tajemniczych stukow w silniku....

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A stuka w czasie jazdy, czy na biegu jalowym tez?

 

Bo jezeli na biegu jalowym to raczej uklad korbowo-tlokowy.

Przyczyna stukow moga byc:

-duzy luz miedzy tlokiem a cylindrem

-luz sworznia w tloku

-luz na lozysku w glowce korbowodu

-luz na lozysku w stopie korbowodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na luzie i w czasie jazdy, wydawalo mi sie ze to w okolicach sprzegla ale okazalo sie ze niema co tam stukac bo wszystko jest OK, powymieniam wszystko i zobaczymy-korbowod jest ok arz jestem zdziwiony! sfozen tez niema zadnych luzow a to ze wchodzi w tlok palcem to chyba jest w MZ norma(?)

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...