YAGO Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 wczoraj wyjolem polskie lozyska i po 2000km sa jak grzechotki :buttrock: coza szmelc! Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 przypadek ja mam polskie i nie ma problemu mozliwe ze byly zalozone nie odpowiednie do silnika gdzie panuje tmperatura i wysokie obroty lozyska oprocz oznaczen wielkosc maj dodatkowe takie jak klasa dokladnosci wykonania i cos tam jescze bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 9 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 klozyska bylu alozone OK i sa c4 ale 8000rpm to niestety na polski produkt za wiele :buttrock: Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 taak.. ta jakość polskich części.. ja też się już "przejechałem" na polskich tanich częściach.. robią to z jakiegoś szmelcu cholera.. PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 c4 chyba p4 ja mam p6 czyli standard najlepciejsze sa p0 ale to juz raczej nie do dostania w sklepie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 c 4 to luz wew. lozyska Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 no czasem tak bywa, choć podobno polskie łożyska nie są takie złe . Pozdro !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 no czasem tak bywa, choć podobno polskie łożyska nie są takie złe . Pozdro !!! Bo nie są- liczy sie także jak sie owe łozyska zakłada :)(młotek rulezzzz :mrgreen: :twisted: ) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 Bo nie są- liczy sie także jak sie owe łozyska zakłada :)(młotek rulezzzz :mrgreen: :twisted: ) Otóż to !!! Czasem łożyska po samym założeniu mają już "dość " :D POZDRÓWKA !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 wbijane nie byly.... ale teraz kupie japonskie i bedzie git! oddalem wal razem ze sprzeglem do wywazenia ale dalej nie znalazlem przyczyny tajemniczych stukow w silniku.... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 skoro mówisz, że miałes zużyte łożyska to stuki mogły byc własnie tym spowodowane .narka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 13 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 ale jak mialem nowe zalozone to te stuki byly, jezdzilem tak przez 3 sezony i nic sie nie dzialo :? posprawdzam wszystko i moze znajde... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 A stuka w czasie jazdy, czy na biegu jalowym tez? Bo jezeli na biegu jalowym to raczej uklad korbowo-tlokowy.Przyczyna stukow moga byc:-duzy luz miedzy tlokiem a cylindrem-luz sworznia w tloku-luz na lozysku w glowce korbowodu-luz na lozysku w stopie korbowodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 14 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 na luzie i w czasie jazdy, wydawalo mi sie ze to w okolicach sprzegla ale okazalo sie ze niema co tam stukac bo wszystko jest OK, powymieniam wszystko i zobaczymy-korbowod jest ok arz jestem zdziwiony! sfozen tez niema zadnych luzow a to ze wchodzi w tlok palcem to chyba jest w MZ norma(?) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 O chyba nie a przynajmiej umnie za cholere nie chciał wejsc palcem. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.