Wojtas Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 Witam Chce sobię sprawić taką zabawkę :buttrock: i mam juz wypatrzone kilka ofert z zachodu. Orientuje się moze ktoś na jakich zasadach to sie sprowadza. Wg mnie to nie trzeba nic płacić na granicy bo i tak tego nie bedę rejestrował, ale mogę się mylić. Dajcie prosze kilka wskazówek co i jakPozdrawiam Wojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 Zachód= niemcy to znaczy że nic nie musisz płacić bo jest to kraj należący do Uni i wjeżdzasz i wyjeżdzasz ze sprztem :buttrock: tylko powiem ci jeszczo coś zastanów się jeszcze 2 razy czy ci ten cross potrzebny bo jego exploatacja jest bardzo bardzo droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 9 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 Ja chcę go tylko kupic na czas wakacji, pośmigać po lasach i sprzedać - tak żeby do tego jeszcze podnieść swoje umiejętności. Na jesień planuje Ktm gs250 lub egs, oczywiście jak będzie dobra cena to125 też nie pogardzę, ale ważne żeby była homologacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 Niedawno kupiłem crossa kawasaki i jest to wspaniała zabawka w lesie . Fakt że trzeba lać do niego zupe jak do traktora i części nie tanie , lecz tak szybko się wszystko nie zużywa.Są to mocne motory. Jeśli mieszkasz blisko lasu i masz troche kasy na ten sport to kupuj! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 części nie tanie , lecz tak szybko się wszystko nie zużywaI tu sie mylisz. W crosówkach własnie najszybciej zużywają sie częsci. Szczególnie w 80 i 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 to tez zalezy od tego jak sie jeżdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Noo nie wiem z tego co się orietuje jak crossem nie będziesz jeździł to wkońcu po tych 30motogochinach tłok musisz wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 30 godzin to MAX przy crossówce 80 ccm i to przy takiej sobie amatorskiej jeżdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Jesteście w błędzie . Je wiem że tłok wymienia sie po 200 litrach Pb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Jesteście w błędzie . Je wiem że tłok wymienia sie po 200 litrach PbOK skoro wiesz lepiej. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Może Mateusz ma wyliczone że na 30 motogodzin potrzebuje 200litrów zupy. Bobra ale wracając do tematu wie już ktoś jakie się wiążą opłaty. Chętnie wysłucham rad, na co szczególnie zwracać uwagę przy kupniepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 10 Maja 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Crossówka pali ok. 10 l. paliwa Pb98 lub wyższego na 100 km.200 l. paliwa starcza więc na ok. 2000 km. 2000 km to jest około 40 jazd na torze motocrossowym w przypadku w miarę standardowych sesji po ok. 50 km na raz. Przyjmując, że na torze średnia dla amatorów to ok. 50 km/h, można uznac, iż 2000 km to 40 motogodzin jazdy w warunkach motocrossu, a więc wtedy, gdy silnik jest maksymalnie wysilony. Moim zdaniem, przy eksploatacji takiego motocykla jak Kawa KX80 na torze motocrossowym, tłok powinien być zmieniany co 20 motogodzin, aby nie uszkodzić gładzi cylindra, ew. co 30 motogodzin w przypadku spokojniejszej jazdy enduro. Ale moim zdaniem na pewno nie co 40 motogodzin, czyli podasne przez Mateusza 200 litrów paliwa. Kurcz, czy to w ogóle jest logiczne? :roll: :arrow: :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Jest logiczne tylko ja to prosciej policzyłem. Z Doswiadczenia wiem ze 5 itrów starczało mi akutrat na godzinny trenning (jazdy może było ze 40 min ale ja miałem 125 a 80 może troche mniej spali) czyli 200/5 =40 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.