Kajakk Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Witam. Posiadam Aprilie RX 50 08' Moto stoi w garazu, lecz nie jest on ocieplany. Gdy wystawie go w zimne dni i odpale to bardzo szybko, sam wkreca sie na kosmiczne obroty, wiecie moze dlaczego tak sie dzieje? Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutnatrajce Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Łapie lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 sprawdz szczelność na odcinku cylinder gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Zacznij od najprostrzej sprawy, moze linka sie gdzies przycina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 A później, czy jest odpowiednia dawka paliwa w komorze pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 (edytowane) LUDZIE poziom w komorze pływakowej sam z siebie się NIE ZMIENIA !!! Jak wcześniej było ok, a teraz jak zimno już nie, to obstawiam na zły skład mieszanki paliwo-powietrze, a dokładniej jest on za ubogi, jak chcesz korzystać w taką pogode z motocykla to czeka cię ustawianie gaźnika, i obawiam się że samo kręcenie śrubkami nie pomoże za wiele i trzeba będzie pobawić sie dyszami pozdro Edytowane 25 Listopada 2010 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumian_1989 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Szukałbym nieszczelności... w miejscach jak koledzy wyżej napisali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Zaczla bym od sprawdzenia czy przepustnica nie jest zacieta, pozniej poszukal bym lewego powietrza miedzy gaznikiem a kroccem ssacy lub simeringiem na wale od strony magneta. Ale jeszcze nigdy mi sie nie przydazylo zeby od lewego powietrza motocykl sam wchodzil na maksymalne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Zaczla bym od sprawdzenia czy przepustnica nie jest zacieta, pozniej poszukal bym lewego powietrza miedzy gaznikiem a kroccem ssacy lub simeringiem na wale od strony magneta. Ale jeszcze nigdy mi sie nie przydazylo zeby od lewego powietrza motocykl sam wchodzil na maksymalne obroty. Dodatkowo można sprawdzić odpowietrzenie baku oraz filterek paliwa jeśli takowy posiada. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutnatrajce Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Ale jeszcze nigdy mi sie nie przydazylo zeby od lewego powietrza motocykl sam wchodzil na maksymalne obroty. Wystarczy nieszczelny simmering na wale , żeby takie cuda się działy . Uwierz , przerabiałem to wiele razy naprawiając dwutakty . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajakk Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Dodam, ze gdy przejade motorem dluzszy odcinek, to wszystko sie stabilizuje. Obroty w normie, reszta tez ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Dodam, ze gdy przejade motorem dluzszy odcinek, to wszystko sie stabilizuje. Obroty w normie, reszta tez ;) Może ty ssanie włączasz - takie są jego objawy :D :D Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajakk Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Niestety, to nie jest to. Ssanie mam ciagle wylaczone, w ogole go nie ruszam. Lewego powietrza nie lapie, bo patrzylem na kruciec i wszystko ok. Znacie moze jakies inne tego przyczyny? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Lewego powietrza nie lapie, bo patrzylem na kruciec i wszystko ok. Powiedź jak widzisz lewe powietrze? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa2 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 (edytowane) Niestety, to nie jest to. Ssanie mam ciagle wylaczone, w ogole go nie ruszam. Za bogata mieszanka. Powinien zimny odpalać tylko na ssaniu bez dodawania gazu. Pokręć śrubką od składu paliwa/powietrza przy gażniku po 2-3mm. Najpierw dokręć ją do oporu, następnie odkręć 1,5 obrotu. Jeśli źle odpala na ssaniu bez dodawania gazu to pokręć po 2-3mm w prawo/lewo do czasu gdy będzie OK. Rozrusznikiem za każdym razem nie kręcić dłużej jak 3-5 sek. Regulację przeprowadzić na zimnym silniku. Gdy będziesz miał poprawę, to wymiń świecę na nową i przejedź się kilka km, nie doprowadź do jej zalania bo się uszkodzi. Natomiast regulację wolnych obrotów dokonujemy inną śrubką na rozgrzanym silniku, najlepiej po jeździe. Gdybyś nie wiedział, gdzie są te śrubki to powiem Ci jak jest u mnie w jednym moto jednocylindrowym. 1. Paliwo/powietrze Śrubka na gaźniku od strony cylindra, pionowo gwintem do góry. Podejście krótkim płaskim śrubokrętem 2. Wolne obroty Śrubka poziomo na sprężynce koloru żółtego. Na gaźniku z boku przy dźwigni, do której przymocowana jest linka gazu. Tej regulacji musisz się nauczyć, bo na skutek drgań śrubki mogą zmienić swoje położenie. Edtyt. Zwróć jeszcze uwagę na dźwignię ssania, czy nie jest luźna i czy nie odbija po puszczeniu. Dokręcić śrubkę mocującą dźwignię. Edytowane 28 Listopada 2010 przez kawa2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.