nissan556 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) Witam koledzy prosze zobaczcie zdjencia i powiedzie mi co to jest dokładnie za model wfm mam problem i obawy ze ktos załozył inny cylinder do tego silnika Prosze o pomoc :notworthy: http://zapodaj.net/7de1c9b5a0c2.jpg.html http://zapodaj.net/6205628dc36f.jpg.html http://zapodaj.net/7f286335a438.jpg.html http://zapodaj.net/1bfebd099197.jpg.html http://zapodaj.net/337ed5bada02.jpg.html Edytowane 20 Listopada 2010 przez nissan556 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Wygląda na silnik S-06 z cylindrem 175 cm. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Wyglada to na "home made speszial edyszyn" :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Czyli przerobka tak :icon_question: :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Ponoc byly WFM 150 :wink: Ale ten twoj to jakos mi tak zalatuje domowa rzezba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Dziwny jest ten cylinder ma takie rzeberkowane i ciagnie sie to w kierunku gaznika albo cylinder jest orginał tylko głowica z jakies innej pojemnosci dziwi mnie to ze wszytsko pasoje tylko ta głowica z cylindrem troche nie :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 (edytowane) Cylinder od M-11 Częsty zabieg wiejskich tunerów. Pozdro all :flesje: Edytowane 24 Listopada 2010 przez Klapek Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 (edytowane) Dokładnie. Cylinder od S-32 z SHL M11. Głowica S-06 z SHL M06 150ccm. Czyli zasadniczo na foto wodzimy silnik S-32 z głowicą S-06. Bo silniki S06 i S-34 bazowały na S-32, różniły się cylindrem, głowicą, gaźnikiem i drobiazgami. Rzuć okiem na silnik mojej WFM którą kiedyś miałem. Silnik S-34, 125ccm. Nie 150ccm jak głosi mit. :biggrin: http://bikepics.com/members/lehoom/64m06/ O WFM 150 swego czasu na forum była burza poglądów. Więcej mitów niż dowodów i poszlak. A to za sprawą modelu WFM z linku powyżej. Ludzie nie znający się zgadywali że to 150 "bo ma duży silnik". :banghead: Natomiast istniała WSK 150 która miała taki silnik, właśnie 150ccm tylko że była to jednostka S-06 z SHL M06. Rzuć okiem w dział zabytków i poszukaj tam tego tematu jeśli Cie interesuje. Edytowane 25 Listopada 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.