maroxl1 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Witam od pewnego czasu w moim moto Yamaha TTR 600 rok 2004 gdy podjeżdżam pod strome górki wyskakuje jedynka, najczęściej gdy obroty dochodzą do maxsa. czy może to być wina sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Nie to wina zuzytych sprzegiel klowych trybow jedynki. Kosztowna naprawa przed toba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Moze nie bedzie tragedii z kosztami, o ile sobie to zrobi sam. Zeszlej zimy dalem XTka do remontu silnika i skrzyni, bo mi z kolei dwojka wyskakiwala. Nie pamietam cen czesci, ale nie bylo masakry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Cena samych kol zebatych jest dosc wysoka no i trzeba wyjac i rozpolowic silnik. W singlu to akurat nie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroxl1 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 A gdzie najlepiej zamawiać części do skrzyni, i jaka może być orientacyjna cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Kurcze, nie pamietam. Moj mechanik bral zebatki chyba u Yamahy. Cena jednej zebatki (nie pary) to 200-400zl w zaleznosci od tego, jaka to zebatka byla. Ale konkretnych cen naprawde nie pamietam, sorry. Ja i tak mialem silnik "po eksplozji", w dodatku zrobilem tym sprzetem kilkadziesiat tysiecy km i nigdy go nie otwieralem, wiec nie wiedzialem, co tam w srodku bedzie siedziec ;) U mnie i tak trzeba bylo wyciagac i otwierac silnik. Zadzwon do Yamahy, moze zaraz przez telefon ci sprawdza. Pewnie do 600zl sie zmiescisz. Niemniej ciekawa sprawa, moto masz prawie nowke i juz problemy ze skrzynia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 W hard enduro jeżdżonym w terenie skrzynia zużywa się o wiele szybciej, choć zazwyczaj problemy robi 2ka. Lepiej sprawę szybko załatwić, zanim oprócz trybów nie polecą inne (droższe) elementy sterujące skrzynią. Do kosztów dojdzie jeszcze koszt uszczelek, być może łańcuszka rozrządu i innych drobiazgów + robocizna - jeszcze z dodatkowy 1000, co najmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroxl1 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 jestem trochę zawiedziony moją ttr, czytałem opinie ,że to twarde moto, wybrałem ją zamiast XR, W poniedziałek zaprowadzam ja do mechanika niech sprawdzi co się dzieje. napiszę co się wysypało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Do wymiany są najprawdopodobniej 2 pary kół zębatych + wodzik. Sprawa jest kosztowna może nie tak kosztowna jak w R4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.