stowa86 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Witam. Poszukuje zębatki na tył do Cebry f1 PC23, większej od seryjnej. Szukam i szukam i nie moge wyszukać :icon_evil: Chodzi o to żeby cebra szla z gazu na kolo, a nie ze sprzęgła. Proszę o jakieś namiary bo to co wyszukałem to sama seria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Seryjnie są 43 zęby ? W larssonie i klasie masz do 46 zębów http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/index.html http://www.larsson.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stowa86 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 :notworthy: Dziękuje !!! Tak seria ma 43z, to teraz zostało mi tylko zamówić heh . Wezmę 46z mam nadzieje ze będzie dawała rade z gazu. POZDZRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Od razu daj jeden ząb mniej z przodu a jazda stanie się przyjemniejsza ( miałem kiedyś f1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 2-3 zęby szału nie zrobią i nie oczekuj cudów,poza tym nie wierze że cbr nie idzie z gazu na gumę :D pomóż jej trochę i musi iść ,,Od razu daj jeden ząb mniej z przodu a jazda stanie się przyjemniejsza ( miałem kiedyś f1)" lepiej dać 2-3 więcej z tyłu-(rozkład sił na zęby przedniej zębatki ,im więcej zębów tym dłużej wytrzyma) zamiast odejmować z przodu ;] Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 lepiej dać 2-3 więcej z tyłu-(rozkład sił na zęby przedniej zębatki ,im więcej zębów tym dłużej wytrzyma) zamiast odejmować z przodu ;] kolega nie pisał zamiast tylko 2-3 zęby więcej i 1 mniej na przodzie. Czytamy ze zrozumieniem, a później skrobiemy posta. Co do zmiany na 46 i -1 z przodu - to najmniejsze koszta bo łańcuch seryjny powinien taki zestał "objąć". Co do samej sebatki to kumpel teraz ma w f4 55 zębów i pona 200 mu to leci tak ze jest spoko, a wstaje na koło z miejsca.Trochę szybko kończy sie 1 i 2 nawet nie wiesz kiedy masz odcinkę. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Ale gumuje jak chce i kiedy chce. :bigrazz: Gumieje zawsze, nawet jak nie kce, to też gumieje. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.