baba_zanetti Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 żeby motocykl gasł z braku kompresji to zużycie tłoków, pierścieni musi być masakryczne! Jeśli motocykl ma miec przykładowo 12barów sprężania to jeszcze przy 7 będzie chodził bez problemu. Problem ze żużyciem układu tłokowego w czterosuwie objawia się przede wszystkim konsumpcją oleju i dymieniem. Oczywście może być wypadek uszkodzenia tłoka, tulei (w R6 pękają tuleje) ale nie jest to jako takie zużycie, a uszkodzenie. Generalnie podstawa do pomiar sprężania i luzów zaworowych. TPS w gaźnikowcu ma nie znikome znaczenie i raczej problemem nie jest (ma trzy pinąwą kostkę a nie dwu). Jeśli kupowanie drugiego pieca to tylko z gwarancją rozruchową- wypadająca dwójka, pękające tuleje, zaciarająca sie głowica, przycierające się panewki to sie po prostu w R6 dzieje samo z siebie:/ Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 No dobra, ale sprawdzic luzy zaworowe za doplata to nie taka wielka filozofia - czy tego tez nie zrobil ? Jezeli robil ci moto i oddal niesprawny, to bez zadnego gadania i podpowiedzi sam powinien znalezc problem. Jezeli znalazles warszta specjalizujacy sie w Yamaha, a do niego nie masz zaufania to oddaj tam. Nie sadze zeby grozil ci zakup drugiego pieca :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Niestety nie sprawdzil.. mam tu na mysli luzy zaworowe, powiedzial ze to duzo roboty...... najpierw chce posprawdzac wszystko inne?? (chyba mnie oskubac z zaskurniakow) zartuje.. wspomnial ze jego zdaniem to jest problem z doplywem paliwa... i byc moze TPS. W tym warsztacie o ktorym wsomnialem maja jakis dziwny sprzet.. dla mnie to jak z marsa ! ktory z mojego zrozumienia powinien zdjagnozowac (usterke) . www.hilltopmotorcycles.com to ich strona. jak by sie Wam chcialo zerknac... Powiem szczerze ze wolalbym zeby to on rozwiazal ten problem, jak juz zaczol.. na ale na drugiej rece placenie mu za partactwo przeciez oddal mi moto niesprawne nie ma sensu... a tylko wiater w portfelu. Najwazniejsze ze cisnienie mi spadlo i na spokojnie bede dochodzil co tej mojej laluni dolega.. a zapytalem go czy zauwazyl zaby moto kopcilo odp byla przeczaca .... powiedzial ze moglem go zalac ... Panowie a jakie sa objawy zalania ... wiem niejeden z Was parsknie smiechem ale poprostu nie wiem! dlatego pytam... z gory DZiekuje za rady i Wasz czas . Pozdrawiam Lukasz. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 poziom dziewczyn na stronie ( nikogo nie chce obrażać ) świadczy o poziomie serwisowania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 nie rozumiem typa , zlecasz mu sprawdzenie zaworow , a on mowi ze to duzo roboty... to co kroi kase za woskowoanie motocykla ?? to ma byc serwis ?? to jakas parodia serwisu... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 (edytowane) wlasnie tak... nie zrozumcie mnie zle servis i cala reszta bez zarzutu.. oprucz najwazniejszego i szczerze mowiac musial sie troche wku.....c na mnie bo mu troche po rajtach pojechalem chodzilo mi o to ze oddal mi niesprawne moto.. moze dlatego nie chce dalej ciagnac..a powinien to na klate jak mezczyzna przyjac..bo taka prawda..! no ale to chyba tylko kretyn nic by nie powiedzial tym bardziej ze juz wczesniej moto bylo do odbioru pojechalem odpal a tu dddd jak wczesniej pisalem zrobil galy i wrucil do ponownego .. co kolwiek tam robil... Pany zazdroszcze wam dziela mam tu na mysli tego ze sami mozecie sobie jak i innym mota naprawiac... a na ....uj mi studiowac bylo moglem lapki w oleju maczac i zostalbym Doktorem Sprzetow Zlozonych..o tak dla rozbawienia ! ;) mysle nawet o tym zeby w wolnym czasie wolontaryjnie w jakims warsztacie jak mnie wezma oczywiscie zaczac sprzatac a moze potem sie czegos naucze...... No mosz :wink: tam dziewczyny .... :wink: powaznie chodzilo mi o to ze na tej stronie jakies UFO prezentuja i tak seeeee pomyslalem ze moze tam podlacza pod to moja niunke i bedzie wiadomo co jej dolega.... bo to cale DYNO to mi nic nie mowi .. dlatego Wam ta strone podalem... A dziewczyny .... do tuningu i by byly :wink: Edytowane 18 Listopada 2010 przez Lukasz1982 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Hee jednak znam życie bo przypuszczałem że mu sie nie chciało zaworów bo za dużo roboty.Ustal czy za tydzień bedzie moto naprawione a jak nie to ja bym zabierał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Witajcie panowie... no i wczoraj pojechalem do tego nowego warsztatu zobaczyc i zapytac co i jak.... wlasciciel od razu powiedzial ze podlaczymy moto pod to dyno i bedzie wszystko wiadomo...... ;) Maja duze doswiadczenie w Yamaha z tego co mowil.. i fakt ze pokazal mi identyczny silnik jak mojej lali juz gotowy do odbioru...w sobote pofrune do nich i zobaczymy.. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.