barnej Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam!! Ogólnie pytanie dotyczy zarejestrowania motoru raz wyjerstrowanego w polsce tzn.M-72. Mam motor w Polsce i jest zarejestrowany na mnie i mam wszystkie papiery,teraz obecnie przebywam na obczyznie ale za niedługo jade do Polski i chciałbym go przywieść do UK.Troche grzebałem w wyszukiwarce i jak dobrze zrozuminałem żeby zarejestrować maszyne w UK pierwsze trzeba ją wyrejestrować w kraju i z tym nie ma problemu, ale co jeśli znudzi mi sie emigracja i będe chciał go na nowo zarejestrować w naszym kraju? Znalazłem że: Pojazd wyrejestrowany nie podlega powtórnej rejestracji, z wyjątkiem pojazdu: 1) odzyskanego po kradzieży, 2) zabytkowego, 3) mającego co najmniej 25 lat, którego model nie jest produkowany od lat 15, uznanego przez rzeczoznawcę samochodowego za unikatowy lub mający szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji. jest jeszcze czasowe wyrejestrowanie pojadu ale zdaje sie sie że najdłużej można na 3 miechy mój motor jest nawet starszy niż 25 lat ale jak ktoś mi powiedział że na pkt3 może mój motor sie nie kwalifikować bo emek na naszych drogach jezdzi jeszcze dużo.Ogólnie nie chce sie znaleść w ciemnej d... więc pytam może coś wiecie na ten temat dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 zarejstrujesz ,a to ze jezdzi ich sporo to tylko swiadczy o dobrym wykonaniu motocykla.wyobrazić se potrafisz jakiś chiński skudr po 25 latach? :icon_biggrin: wal do wydziału komunikecji o weterana ,przegląd itp i pociskaj maszyną :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barnej Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 A wiecie jak to jest z zabytkiem(żółte blachy)wywóz do UK i możliość rejestracji? Gdzieś ktoś napisał że mogą być problemy.Ogólnie zastanawiam się nad kupnem M 72 a że siedze na wyspach chciałbym go tu przytachać. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 zarejstrujesz ,a to ze jezdzi ich sporo to tylko swiadczy o dobrym wykonaniu motocykla.wyobrazić se potrafisz jakiś chiński skudr po 25 latach? :icon_biggrin: wal do wydziału komunikecji o weterana ,przegląd itp i pociskaj maszyną :lalag: A wiesz o tym, że jak zarejestrujesz na weterana to musisz pytać konserwatora zabytków o zezwolenie przekroczenia granicy? Czyli to nie takie hula hop. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Freeday Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Mam do kupienia wsk 125. Była ona wyrejestrowana w 1992, jest dowód rejestracyjny z pieczątką o wyrejestrowaniu. Czy będę mógł ją normalnie zarejestrować? Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Jeżeli jest ciągłość umów to bez problemu. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Freeday Opublikowano 14 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2016 Tak jest ciągłość umów. Czytałem że można tylko zarejestrować na zabytek lub unikat a na normalne blachy to będzie nie możliwe Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Tak jest ciągłość umów. Czytałem że można tylko zarejestrować na zabytek lub unikat a na normalne blachy to będzie nie możliwe Wysłane z mojego E2105 przy użyciu Tapatalka Pojazd wyrejestrowany nie podlega powtórnej rejestracji, z wyjątkiem pojazdu:1) odzyskanego po kradzieży, 2) zabytkowego, 3) mającego co najmniej 25 lat, którego model nie jest produkowany od lat 15, uznanego przez rzeczoznawcę samochodowego za unikatowy lub mający szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji. Ciebie tyczy się punkt 1 lub 3ci-Przy pierwszym masz zabytek z wpisem do rejestru zabytków i żółte blachy.3 opcja to przywrócenie do ruchu jako "unikatowy lub mający szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji." - rejestrujesz na zwykłe blachy.Jak już ktoś napisał w przypadku zabytku musisz mieć pozwolenie na wyjazd za granicę, zgłaszać remonty te poważniejsze itd.Plusem jest przegląd bezterminowy i możliwość okresowej opłaty OC (chyba że już to znieśli ) Przy opcji 3ciej używasz jak zwykłego pojazdu, robisz przeglądy płacisz OC. W obu przypadkach musisz mieć kwit od rzeczoznawcy motoryzacyjnego. Sprawę badałem w urzędzie dosłownie kilka tyg temu bo chce rejestrować SHL - myślę że od tego czasu nic się nie zmieniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.