Kajakk Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Witam. Mam problem z obrotami w mojej Aprilii RX. A mianowicie... Postanowilem wyczyscic dysze w gazniku, złozylem wszystko ok i teraz gdy odpalam wkreca sie na max obroty i nie chce z nich zejsc. Dodam, ze śrubkę od obrotow mam cala wykrecona i nic to nie daje... Jaka moze byc tego przyczyna? Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 To jest gaznik podcisnieniowy czy mechaniczny? Moze przepustnica sie zaciela? Ssanie wraca? Czym czysciles te dysze? Zdejmij gaznik jeszcze raz i zobacz co tam jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajakk Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Jest to gaznik Dellorto 17.5mm, nie wiem czy mechaniczny czy podcisnieniowy. Przepustnica sie raczej nie zaciale, bo jak wsadze palec od strony wlotu filtra powietrza to czuje, jak chodzi. Ssanie wraca. Dysze przedmuchałem, a gaznik z wierzchu wyczyscilem paliwem z olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Sprawdz jeszcze raz dokladnie czy ci sie przepustnica nie zaciela, albo moze na chama wepchnales przepustnice przez co mogles wygiac iglice i beda takie objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kajakk Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 ok juz wszystko dziala. Teraz mam inne pytanko. Chodzi o regulacje mieszanki w gazniku. Śrubka bardziej dokrecona - gorzej sie wkreca, szybciej schodzi z obrotow, bardziej dymi. Śrubka mniej dokrecona - lepiej sie wkreca, gorzej schodzi, mniej dymi. Czy jest tak jak napisalem, czy inaczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 to jest skład mieszanki działa dokładnie jak opisałeś wykręcając zmniejszasz dawkę na rozgrzanym silniku wykręć tą śrubę na 1,5 obr, ustaw obroty jałowe i pojeździj 15-20km , sprawdź kolor świecy , jak kawa z mlekiem jest ok , okopcona za dużo paliwa, wpadająca w biały za mało to tak na odległość Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Ogolnie mam troszke inny sposob regulacji, wyreguluj w taki sposob zeby motocykl jak najszybciej wkrecal sie na obroty i zeby najomcniej ciagnal na poszczegolnym biegu pozniej pojezdzij i tak jak enduromaster pisze, sprawdz kolor swiecy, jak bedzie ok to zostaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumian_1989 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Tak na przyszłość co do tego gaźnika to przy podciśnieniowym, takie objawy są również jak przewód podciśnienia spadnie z zaworku membranowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.