rrobo Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 jrgostek cóż za piękna czarna yamaszka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmadonii Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Panowie może jest ktoś z okolicy i miałby chwile aby rzucić okiem? http://otomoto.pl/M4232627.html?output=webNo niestety mam jednak kawałek ale nie wieże ze to leżało srogo gdzieś :/ Edytowane 9 Lutego 2015 przez calmadonii Cytuj https://www.facebook.com/xtz1200adventurepolandteam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralf Dragon Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Panowie może jest ktoś z okolicy i miałby chwile aby rzucić okiem? http://otomoto.pl/M4232627.html?output=web Shak to jest model 2014..? Bo zegary ma 2014. Lewy boczek worldcroser prawy malowany na czarno. Za te pieniadze kupisz piekna z kraju i z prawdziwa historia a nie bajka oszusta jakbym h...a dorwal bym mu nogi powyrywal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shak Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Tez mi się coś ten prawy nie widział ale myślałem że to jakość zdjęcia kiepska i stąd moje pytanie.Ale dzięki za rozwianie wątpliwości.Generalnie takich to powinni ścigać z urzędu za próbę oszustwa. Edytowane 10 Lutego 2015 przez shak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jrgostek Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 jrgostek cóż za piękna czarna yamaszka :)Jedyna taka. :cool: przejechaliśmy razem kawał świata :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralf Dragon Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Tez mi się coś ten prawy nie widział ale myślałem że to jakość zdjęcia kiepska i stąd moje pytanie.Ale dzięki za rozwianie wątpliwości.Generalnie takich to powinni ścigać z urzędu za próbę oszustwa.Shak znalazłeś coś ? może ktoś z forum krajową wymienia, popytaj i ślij zapro na facebook do naszej krajowej grupy tam szybszy i łatwiejszy kontakt niż na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shak Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Są pewne opcje ale wymagają trochę cierpliwości a jak nie wyjdą to chyba zapukam do jakiegoś salonu.Chciałbym już wiosnę przywitać z Teresą i może z moją obecną Gwiazdeczką no chyba że będzie jakiś rozwód czy cuś...;)Niestety ale fejsa nie mam ale może coś pomyśle nad tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Ja też konto na FB założyłem głownie ze względu na organizowany zlot i żeby mieć na bieżąco info z grupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floydoo Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Panowie, potrzebuje porady jak skasowac blad powstaly po wlaczeniu biegu na centralnej stopce.Niby po ponownym odpaleniu powinien zgasna, ale nie zgasl, wiec chyba bede musial aku rozpiac, le moze ma ktos wieksza wiedze ode mnie ...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jrgostek Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Panowie, potrzebuje porady jak skasowac blad powstaly po wlaczeniu biegu na centralnej stopce.Niby po ponownym odpaleniu powinien zgasna, ale nie zgasl, wiec chyba bede musial aku rozpiac, le moze ma ktos wieksza wiedze ode mnie ...??Wsiadaj na moto i przejedź kilkaset metrów.Miłego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Ale jaki błąd ci się zapalił. MI się po takiej czynności kontrolka ABS cały czas paliła. Ale wystarczyło ruszyć moto i zahamować i zgasła.Jak już o jakiś błędach rozmawiamy to może ktoś by się orientował dlaczego mruga mi cały czas wyświetlacz biegów Gipro. Mruga mi wskazanie na każdym zapiętym biegu nawet na luzie jak moto przetaczam to kreseczka mruga. Wcześniej było ok. Jak ktoś mam jakiś pomysł jak to naprawić to piszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbi4 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam,zastanawiam się nad zanabyciem mechanicznego tempomatu lub lepiej blokady manety Kaoko lub Wunderlich,głównie do długich przelotów na autostradach.Nie miałem z tym styczności prędzej i nie wiem czy warto w to inwestować.Może ktoś z Was używał tego ustrojstwa i ma jakieś opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jrgostek Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Ale jaki błąd ci się zapalił. MI się po takiej czynności kontrolka ABS cały czas paliła. Ale wystarczyło ruszyć moto i zahamować i zgasła.Jak już o jakiś błędach rozmawiamy to może ktoś by się orientował dlaczego mruga mi cały czas wyświetlacz biegów Gipro. Mruga mi wskazanie na każdym zapiętym biegu nawet na luzie jak moto przetaczam to kreseczka mruga. Wcześniej było ok. Jak ktoś mam jakiś pomysł jak to naprawić to piszcie.Musisz ponownie zaprogramować licznik (został rozprogramowany) Link do instrukcji. http://hayka.pl/manual/Glpro_TRE.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Dość poważny problem jaki zauważyłem w tenerce, to luzujące się i odkręcające śrubki szprych w kołach!! po kilku tysiącach km. Dla mnie jest to nie do zaakceptowania. Kuferki oryginalne są takie sobie tzn. trzeba je i tak poprawić po swojemu, aby nie telepały się w mocowaniach, zwłaszcza kuferek centralny ma sporo luzu na zamku płyty mocującej ten kufer. Ogólne dojście do świec jakieś tam jest, jeśli dysponuje się kilkoma narzędziami i ogólną zręcznością manualną. Czasami moto protestowało przy pierwszym odpalaniu po zimie- tutaj trochę się dziwiłem bo moto ma po dwie świece na garnek więc powinno odpalać od przysłowiowego strzała. Ogólnie moto odpala w moim odczuciu z takim jakby lekkim opóźnieniem, w odróżnieniu do innych motocykli, gdzie np. silnik startuje dosłownie od pierwszego suwu sprężania...ale tak chyba ma być. Napęd kardana sprawuje się dobrze, choć już zdążyłem wymienić w nim uszczelniacz wieńca zębatego tylnej przekładni (sączył się olej na felgę). Czasami dziw ogarnia człowieka, że to wszystko dzieje się co prawda może już w nienowym motku, ale kupionym z pierwszej ręki dealera yamahy. Jrgostek sprawdź szprychy, i napisz jak to jest z nimi u ciebie. PS. Właściwie to wszyscy sprawdźcie, czy szprychy i nakrętki się nie poluzowały. Edytowane 17 Lutego 2015 przez KARDAN-IN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro81 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 czesc mi w serwisie yamahy powiedzieli że co 5 tyś. powinno się sprawdzać szprychy bo są przypadki ich pękania podobno można szprychy sprawdzić stukając w nie metalowym kluczem jak wydają głuchy dźwięk to jest poluzowana i trzeba dokręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.