dawidowiak Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Dziś w końcu firma NGK odpisała, cyt "Katalog nie przewiduje świecy irydowej do Pana motocykla. Jedyną świecą dostępną do Pana motocykla jest świeca która obecnie Pan użytkuje, czyli NGK CPR8EB9". Czyli gdyby ktoś chciał założyć świece irydową, musi kupić Denso IU24A (5365). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Napiszcie na czym polega usunięcie katalizatora u Edka. Czy wycina cały kat i zastepuje jakąś wstawką czy wywala środek z kata tylko?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Niestety kolektor wydechowy trzeba zdemontować i wysłać do mnie wykręcając wcześniej z niego sondy lambda.Otwieram tylko puszkę katalizatora na spawach znajdującą się w kolektorze wydechowym, usówam zawartość i zaspawuję nierdzewką tak by za wiele po elemencie nie było widać że było w nim cokolwiek robione co nie utrudni później sprzedaży motocykla. Jedyny minus usunięcia katalizatora to zapach spalin który jest inny teoretycznie gorszy .Niektórym to przeszkadza .Zapach ich jest taki jak ze starszego sprzęta gaźnikowego i tyle. Edytowane 21 Grudnia 2014 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Dzięki za rzeczowe info. Jaki jest koszt takiej operacji w ST?. Może być na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Pytasz o Hondę ST1100, 1300? .Ani jednego jeszcze nie robiłem .Po świętach przylatuje nastęny komin do XT1200 na moda.Właściciel jest rodakiem ale mieszkającym u Niemiaszków. Edytowane 22 Grudnia 2014 przez edzio Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Pytam o Super Tenere dlatego skrótowo napisałem ST :-) ale tylko o koszt usunięcia kata bo sam komin mam Leo Vinci. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez maro74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruber130 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Panowie, a jak z tym "braniem oleju" przez wasze XTZ 1200 ? Odnośnie dłuższego wyjazdu w 2015 roku, coś sobie po woli knuję i zastanawiam się czy zasadnym było by zabrać olej na dolewkę. W moim poprzednim motocyklu / GS1200adv/ było to normalne, że min. litr trzeba zabrać planując wyruszyć dalej od domu, natomiast Varadero 1000 nie brało ani kropli. Mój/moja xtz - jak kto woli- ma dopiero przejechane 1000km więc nie mam doświadczenia w tym temacie, ale proszę o opinie tych , którzy przejechali na xtz 1200 po kilkanaście tyś.km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bunio66 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Też miałem Viaderko i nic nie brało, teraz mam XTZ i ... też nic nie bierze.. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Pytam o Super Tenere dlatego skrótowo napisałem ST :-) ale tylko o koszt usunięcia kata bo sam komin mam Leo Vinci. Koszt jego usunięcia całe 80pln. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidowiak Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Prędzej czy później przyjdzie czas na wymianę oleju w silniku.Pytanie do Was, jaki olej stosujecie w swoich Tereskach?Pytanie drugie, jaki olej stosowany jest w przekładni- wał kardana Dziś z moim przyjacielem, kupiliśmy Super Tenere, rok 2010, przebieg 1030 km., malowanie niebieskie.Rewela. Motocykl ma na wyposażeniu dolną płytę, i dwa boczne kufry, resztę musimy doposażyć.Chcemy kupić gmole, i w związku z tym mamy techniczne pytanie, czy dostęp do paneli bocznych, np.prawa strona, po zamontowaniu ich, nie będzie utrudniony? Da się zdjąć boczek, czy trzeba będzie demontować gmol? http://allegro.pl/gmole-heed-yamaha-xt-xtz-1200-super-tenere-10-14-i4888530153.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Floydoo Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 nie zdejmiesz, ja mam gmole H&B i nie przeszkadzaja, a przy tym dobrze chronia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamml Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Witam kolegów.Chciałbym się dowiedzieć na jakich oponach jeździcie w swoich xt 1200. Wiem, że to jest to temat rzeka, że gdzieś może to już było. Zakładam, że wypowiedzą się Ci, co mieli a nie słyszeli. Ja osobiście przerabiałem temat anakee 1 i 2 na gs 1200. Było ok, tylko nieciekawie w Albanii w ok. 35 st - wrażenie uślizgów. Teraz w Teresce mam metzelery tourance. Wszystko jest w porządku do ok. 10 st. a poniżej tej temp. robią się jakieś twarde - opony z 2013. Przydałyby się świeże opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Trudno coś jednoznacznie doradzić. Przede wszystkim nie napisałem gdzie zamierzasz w wiekszości jeździć czy głównie asfalt czy także jakiś cięższy teren.Ja aktualnie mam Anakee 2 i nie narzekam. W poprzednim moto Vstrom 1000 założyłem Anakee III i na asfalcie super ale na mokrej trawce czy lekkim błotku masakra. Notabene Anakee III są montowane do fabrycznie nowych GS 1200.Poszperaj w necie jakieś testy bo na forum to będzie "milion" opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamml Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Przed ciężkim terenem mam opory z tym moto :) Do tej pory był raczej asfalt, a szuter czy inne polne i leśne - okazjonalnie.Standard 95%-5% . :biggrin:Może z ciekawości chciałbym spróbować innych opon i innych dróg, żeby po prostu łatwiej było w piachu. Myślałem nad heidenau k 60 scout. Opinie raczej dobre; tylko nie wiem jak one zachowują się przy wyższych prędkościach(indeks T), na mokrym i w wyższych temperaturach. Latam raczej turystycznie i nie szukam opon, żeby tylko sobie dojechać.Wiem, standardowo po szutrach anakee 2 i tourance dają radę,(piloty road też idą) ale tamte scouty strasznie mi się podobają :rolleyes: Może warto tylko z tego względu je brać?Kurde teraz to w ogóle mam pustkę w głowie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro74 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Heidenau K60 Scout miałem w staruszce XTZ 660. Niestety asfaltowa jazda im nie służy gdyż dość szybko znikają. W lekki teren naprawdę fajna oponka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.