Skocz do zawartości

Husqvarna Te 450 po remoncie lekkie przerywanie


Tomek_mistrz:D
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jak w temacie świeżo co zrobiłem remont w mojej Husce. Wymieniłem tłok na Wossnera, nowa korba, łożyska na wale, łańcuszek rozrządu, zawory wyregulowane. Wszystko złożone na oryginalnych uszczelkach i podokręcane momentami zgodnymi z serwisówką. Po włożeniu silnika do ramy i złożeniu całego motoru odpaliła za 2 zakręceniem rozrusznika. Motor chodzi ładnie, równo, nie gaśnie itp. Niskie i średnie obroty ma bardzo mocne, spora różnica względem tego, co było przed remontem. Problem zaczyna się jednak w górnym zakresie obrotów. Na najwyższych obrotach motor przerywa, dosłownie tak, jakby miał przedwczesną "odcinę". Co to może być Panowie? Gaźnik? Trzeba wyregulować od podstaw po remoncie? Dodam, że przed remontem kręciła się jak wściekła do samego końca, tyle, że wiele dźwięków wydobywało się z silnika :icon_mrgreen: Nie mam w sumie innego pomysłu niż gaźnik. Gdzie indziej jeszcze szukać przyczyny? Mile widziane jakieś wskazówki i podpowiedzi, bo dosyć upierdliwe jest to przerywanie. Z góry dzięki za pomoc :wink:

 

Pozdrawiam, Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jak w temacie świeżo co zrobiłem remont w mojej Husce. Wymieniłem tłok na Wossnera, nowa korba, łożyska na wale, łańcuszek rozrządu, zawory wyregulowane. Wszystko złożone na oryginalnych uszczelkach i podokręcane momentami zgodnymi z serwisówką. Po włożeniu silnika do ramy i złożeniu całego motoru odpaliła za 2 zakręceniem rozrusznika. Motor chodzi ładnie, równo, nie gaśnie itp. Niskie i średnie obroty ma bardzo mocne, spora różnica względem tego, co było przed remontem. Problem zaczyna się jednak w górnym zakresie obrotów. Na najwyższych obrotach motor przerywa, dosłownie tak, jakby miał przedwczesną "odcinę". Co to może być Panowie? Gaźnik? Trzeba wyregulować od podstaw po remoncie? Dodam, że przed remontem kręciła się jak wściekła do samego końca, tyle, że wiele dźwięków wydobywało się z silnika :icon_mrgreen: Nie mam w sumie innego pomysłu niż gaźnik. Gdzie indziej jeszcze szukać przyczyny? Mile widziane jakieś wskazówki i podpowiedzi, bo dosyć upierdliwe jest to przerywanie. Z góry dzięki za pomoc :wink:

 

Pozdrawiam, Tomek

Gaźniczek do roboty :smile: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak tylko się zastanawiam, bo każdy pisze poziom paliwa a w tych gaźnikach jaki między innymi ma Tomek w husce poziom paliwa sam się nie przestawia. Tak więc o co chodzi ? Miałem kilka motocykli i starszych z początku lat 90 i też całkiem nowych i w żadnym poziom paliwa nie wymagał korekty sam z siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi sie ze to gaznik, jezeli juz to za niski poziom paliwa powodowany przez przypchany kranik. Mozna zdjac wezyk paliwowy z gaznika i sprawdzic czy leci dobrym strumieniem, czy nie.

Poziom sam z siebie sie nie przestawi, dysza glowna tez nie byla zmieniana a ona odpowiada za obroty max.

Warto rowniez sprawdzic czy ssanie sie chowa calkowicie ( nie ma przeciekow dodatkowego paliwa ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak to nie był gaźnik. Po zmianie fajki odżyła pełnią życia, być może wyrwałem ją gdzieś z przewodu przy ściąganiu niechcący czy coś. W każdym bądź razie teraz zapie**ala jak wściekła :icon_mrgreen: ale przynajmniej miałem okazję sprawdzić stan tej tytanowej blaszki w gaźniku i na szczęści zero rysek czy pęknięć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...