Skocz do zawartości

crm 125 nie reaguje normalnie na gaz


michoa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

będzie długa i nudna historia ale skończyły mi sie pomysły i trace nerwy i chce oszczędzić sugesti w stylu sprawdź świece :D

 

Więc tak:

od kiedy kupiłem to pierdzikółko (honda crm 125 1992) motocykl nie reaguje normalnie na gaz(jak kupowałem myślałem że to jakaś pierdoła i kupiłem niestety tak nie jest) generalnie na bardzo gwałtowne szarpnięcie manetką na luzie robi buuuuuuuuuuuu i nie wkręca sie na obroty......jakiś czas z tym jeździłem ponieważ jeśli przed jazdą czy strzałem ze sprzęgła sie ją delikatnie przegazuje to wkręca sie na obroty, ale zaczyna mnie to wkurzać bo jeźdże coraz ostrzej i nieraz nie ma czasu jej przegazowywać przed redukcją więc próbuje z tym walczyć niestety bezskutecznie narazie....

więc na spokojnie i po kolei :

1. z gaźnikiem cała ballada i romans jest opisana w http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=136468&hl=

 

skończyło sie tak że wstawiłem do motocykla żadnych zmian nie ma jak było źle tak jest

wydaje mi sie że ma za mało paliwa bo stosunkowo najlepiej chodzi przy maksymalnej dawce paliwa (jak ustawie dla skrajności najmniejsza dawkę paliwa to zawsze gaśnie przy gwałtownym otwarciu przepustnicy )

 

nie leje sie z niego paliwo więc poziom jest chyba ok...

jedyne co mnie w nim martwię to ta ,,niby śruba składu mieszanki'' nie da sie jej wykręcić ........ale ona chyba reguluje skład mieszanki na wolnych obrotach a ja mam problem z normalnymi ??

wywaliłem filtr paliwa dla 100% pewności dalej zero poprawy....

 

2. kompresja 9.5bara, pali od kopa na ssaniu, ciepła jak ssanie zaciągniesz gaśnie, ciepła pali z kopa bez ssania....

3.oleju ze skrzyni nie ubywa.......

4.dymi normalnie jak jest zimna to jest niebieska ściana dymu ale później jest normalnie..........jak sie dusi po gwałtownym dodaniu gazu to z tłumika nie ma dymu.....

5.simmering od strony powietrza hmmm .........psikałem samostartem w odpowietrzenie magneta i cewek i zero zmian, jak odkręciłem mgneto to niby wał jest suchy żadnej benzyny czy oleju w komorze magneta nie ma......

6.świeca po dłuższej jeździe jest kawowa, jest dedykowana do tego moto próbowałem wsadzać jakś pierwszą lepsza iskre z długim gwintem i to samo....

7.nie wiem jak z płynem chłodniczym, po odkręceniu korka od chłodnicy czasami lecą lekkie babelki, ale nie ubywa mi go, zdarza mi sie że sie zagotuje ale to przy totalnym katowaniu w piachu typu kopanie dziury z przednim hamulcem :D więc z chłodzeniem chyba wszystko jest ok....

8. filtr powietrza.......powiem tak jest brudny ale jak go wyjmę jest jeszcze gorzej bo zawsze przy szarpnięciu manetą gaśnie.....

 

brakuje mi pomysłów zastanawiam sie nad wymianą gaźnika na oślep, może jest w nim coś uszkodzone typu gdzieś jest przeżarty i ma jakiś dziwny obieg czy coś...ale postanowiłem was spytać może coś doaradzicie zanim wywale te 250 zł a nie wiadomo czy to coś da...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"jedyne co mnie w nim martwię to ta ,,niby śruba składu mieszanki'' nie da sie jej wykręcić ........ale ona chyba reguluje skład mieszanki na wolnych obrotach a ja mam problem z normalnymi ??"

 

ma też wpływ na wkręcanie sie na obroty ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma też wpływ na wkręcanie sie na obroty ;]

 

czyli jeżeli sytuacja wygląda tak że : nie idzie tej śrubki kupić, sama wykręcić sie nie chce, usunięcie jej bez uszkodzenia gaźnika będzie kosmicznie trudne to pozostaje mi kupić 2 gaźnik ??

 

najlepsze że crm 125 praktycznie na tą śrubke nie reaguje można nią kręcić (zakres jest z 5-6 obrotów ) i w zasadzie nic sie nie dzieje.......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kąd wiesz że nic sie nie dzieje skoro nie możesz jej wykręcić? Długo siedze już na forum sam miałem CRMke i widze że jest dużo kłopotów z silnikami, a to sie nie chce wkręcać a to muli, ze swoją sie męczyłem pół roku i nie dałem rady. Zawieszenie i cała reszta jest ok ale silniki moim zdaniem nie bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kąd wiesz że nic sie nie dzieje skoro nie możesz jej wykręcić?

 

chodzi mi o to że nie można jej wykręcić żeby ją wyjąć...........natomiast zakres obrotów od maksymalnego wkrecenia do maksymalnego wykręcenia jest 5-6 obrotów i w tym zakresie nic sie nie dzieje.......

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...