piotreklhc Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Witam. Prosze o pomoc. Sprawa wygląda tak, moto jak zimny obpala na ssaniu ale po dłuższym kręceniu rozrusznikiem, jak juz odpali to przez chwile kuleje ma ok 2000obr i zaraz albo gasnie albo wchodzi na 4000obr. jak juz wejdzie na te 4000 to jest ok, Jak sie zagrzeje to spuszczam ssanie i motor ma ok 1500obr i ciągle obroty falują od 1000 do 1700. Po dodaniu gazu moto sie wkręca i spada do 3000obr i dalej nie chce lub po chwili schodzi znów na wolne falujące obroty, tak samo jest po jezdzie jak dam mu na luz to trzyma te wysokie 3000obr, chyba ze go luzyje ponizej tych obrotów to wtedy schodzi nizej. aha jak schodzi w z bardzo wysokich obrotów to strzela w tłumik Moto było w serwisie na czyszczeniu i regulacji gaznika oraz na ustawieniu zaworów, lecz to nie pomoglo. prosze o podpowiedzi co tu zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Witam. Prosze o pomoc. Sprawa wygląda tak, moto jak zimny obpala na ssaniu ale po dłuższym kręceniu rozrusznikiem, jak juz odpali to przez chwile kuleje ma ok 2000obr i zaraz albo gasnie albo wchodzi na 4000obr. jak juz wejdzie na te 4000 to jest ok, Jak sie zagrzeje to spuszczam ssanie i motor ma ok 1500obr i ciągle obroty falują od 1000 do 1700. Po dodaniu gazu moto sie wkręca i spada do 3000obr i dalej nie chce lub po chwili schodzi znów na wolne falujące obroty, tak samo jest po jezdzie jak dam mu na luz to trzyma te wysokie 3000obr, chyba ze go luzyje ponizej tych obrotów to wtedy schodzi nizej. aha jak schodzi w z bardzo wysokich obrotów to strzela w tłumik Moto było w serwisie na czyszczeniu i regulacji gaznika oraz na ustawieniu zaworów, lecz to nie pomoglo. prosze o podpowiedzi co tu zrobic oddać do poprawek Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Zacznij od sprawdzenia czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreklhc Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Zacznij od sprawdzenia czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Tak właśnie chce to sprawdzić tylko nie wiem które elementy mogą byc za to odpowiedzialne poza krućcem ssącym który jest w b.dobrym stanie. wiec tu pytanie czy przez elementy gażnika moze sie dostawać lewe powietrze??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 a połączenie airbox gaźnik też jest idealne? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreklhc Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 a połączenie airbox gaźnik też jest idealne? tak to juz sprawdziłem i tu tez jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 a jaki masz gaźnik? moze wyrobiło sie w miejscu dźwigienki podnoszącej przeputnice Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 klx ma podcicnieniowy gaznik , mogla maembrana popekac , ale skoro oddales na serwis i pewnie skasowali to niech oddadza kase albo naprawia. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 (edytowane) Dziwne, oddałeś motocykl na serwis żeby zdiagnozowali usterke i co ? zrobili regulacje gaźnika, luzy zaworowe, skasowali za usługe i nara ? Co ci powiedzieli jak moto odbierałeś, że nie pracuje jak powinien bo......? Edytowane 16 Października 2010 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreklhc Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 sprawa z tym serwisem jest taka ze trafiłem z nimi jak kulą w płot, jak do nich przyjechałem powiedzieli mi ze spoko dwa dni i bedzie gotowe, niestety te dwa dni zamieniły sie w tydzien, a ja słuchałem ich dziwnych wymówek, jak moto odebrałem to jazda próbna i tu lipa nic sie nie zmieniło, wiec ja do niego spowrotem a on znowu ze nie ma czasu, i zebym podjechał w przyszłym tygodniu, wkur...... mnie i nie mam zamiaru oddawac mu znowu motoru bo jak widac gość nie ma pojęcia co robi, dlatego szukam odpowiedzi na forum bo wole juz to sam naprawic. sprawa z tym serwisem jest taka ze trafiłem z nimi jak kulą w płot, jak do nich przyjechałem powiedzieli mi ze spoko dwa dni i bedzie gotowe, niestety te dwa dni zamieniły sie w tydzien, a ja słuchałem ich dziwnych wymówek, jak moto odebrałem to jazda próbna i tu lipa nic sie nie zmieniło, wiec ja do niego spowrotem a on znowu ze nie ma czasu, i zebym podjechał w przyszłym tygodniu, wkur...... mnie i nie mam zamiaru oddawac mu znowu motoru bo jak widac gość nie ma pojęcia co robi, dlatego szukam odpowiedzi na forum bo wole juz to sam naprawic. a dzis niespodzianka, wogule nie zapala, moge kręcic rozrusznikiem ile wlezie i nic nawet nie dychnie, jutro z samego rana jade po tego fachowca i mu nie popuszcze dopuki nie bedzie tak jak ma byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreklhc Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 OK sprawa wyjaśniona, okazało sie ze wszystkiemu winne było ssanie a dokładnie pękniety plastik przy gażniku, uszczelniłem to miejsce i teraz moto pali od kopa niezaleznie czy zimny czy ciepły, czeka mnie jeszcze wymiana łańcucha rozrządu bo dzwoni na niskich obrotach, ale na to mam całą zime. Dziekuje wszystkim za udzielone rady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.