Blood Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 (edytowane) Da rade. Założysz gmole, ogolisz i można ciskać. Edytowane 17 Czerwca 2012 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
świezy Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Da rade. Założysz gmole, ogolisz i można ciskać.a mogl bys dokladniej powiedziec o co chodzi bo ja nie kumaty zero! :sad: szczegolnie chodzi mi o "gmole" i "ogolisz" o co z tym biega ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Ogolenie to taki skrót myślowy do zdejmij owiewki, a jeśli nie wiesz co to gmole to jesteś pewny, że jesteś gotowy na zabawę w stunt? Gmole to ochrona silnika zbudowana z rur, dzięki której przy przewrotce nie uszkodzisz motoru. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
świezy Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 aaa to juz wiem co to gmole ;d o co chodzi z zabudowa to wiem mam nadziej ze wiem inaczej mowiaz chyba na to klatka itp nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Tak Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
świezy Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Cos tam sie slyszalo to troszke sie wie :) brak fachowego slownictwa ale mysle ze wszystko przyjdzie z czasem i doswiadczeniem :D i dzieki za pomoc :D:D:D:D:D Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Witam wszystkich jestem nowy i dopinam sie do tematuCzy honda cbr 600 f3 nadaje sie do stuntu tak na sam poczatek czyli pewnie jakas wolna guma czy cos i czy nei trzeba przerabiac cos w silniku miski olejowej..? F3 się nie nadaje do wolnych gum. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 A to niby czemu, wsadza się pompę paliwa i heja banana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Tam jest pompa ale do wolnych gum potrzebne jest moto na wtrysku bo gaźniki nie wydalają. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Bez przesady, jeszcze niedawno, przed szałem na f4i wszyscy jeździli na f2,f3, fakt, że gaźniki to lipa ale latać się jak najbardziej da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.