Skocz do zawartości

Już mam:)


Rekomendowane odpowiedzi

p.s. wydaje mi sie ze DT 125 ma troszke wieksza moc niz 17 km ale moge sie mylic

tak, ma znacznie większą ale to po odblokowaniu. czytaj troche dokładniej to co pisze bo potem są niporozumienia.

HYm to w takim razie Ta Senda porobi tą DT125 czy nie?

w życiu jej nie objedzie jesli oczywiscie 125 bedzie odblokowana. poza tym zalerzy jeszcze w jakim sensie ma ją objechac, bo jesli do 80km/h to mysle ze senda wygra z zablokowaną dt 125 ale na wyzszych prędkościach raczej nie ma szans, bo dt 125 jest duzo elastyczniejsza dzięki YPVS

poza tym taka 80cc ma duzo krótszą żywotnośc tak jak powiedział vasiliy ze względu na większe wysilenie silnika, poza tym raczej sprzęgło, skrzynia biegów, napęd itd moze nie byc przystosowana do takiej mocy w tuningowanej 50 na 80cc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ma znacznie większą ale to po odblokowaniu. czytaj troche dokładniej to co pisze bo potem są niporozumienia.
napisane bylo ze po odblokowaniu na wydechu, wiec konikow po takim odblokowaniu napewno jej doszlo, a ile to nie wiem - napisalem ze mysle ze wiecej niz 17 ALE MOGE SIE MYLIC..

 

p.s. a to nie "nieporozumienie" tylko poprostu rozmowa...

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisalem to bo pomyslalem ze moglo to wyglądac jakbym sie kłócił ale widze ze dobrze to odebrałes.
tez pomyslalem ze moglo by to tak wygladac z mojej strony dlatego nalezalo sie ode mnie sprostowanie.. :buttrock:

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: 1 bieg rwie na koło z gazu' date=' 2 rwie na goło z gazu-3 bieg trochę rwie na koło z gazu... [/quote']

 

To ja jakaś dupa jestem :buttrock: Mój KLX z gazu to tylko idzie na 1 ;)

Chyba kupę sende i ją stuninguje :mrgreen:

 

buahaha a co to jest 45KM z 600cc? ja mam 5KM mniej przy pojemności z prawie 5 razy mniejszego silnika' date=' i przynajmniej nie chodzi jak traktor :twisted: [/quote']

 

Czyżbyś mial coś do 4T :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pucek:

Nprawdę jest tak jak napisałem. Trzeba tylko trafić w obroty i poderwać. Na 3 to już bardzo mocno trzeba poderwać, ale na kole się już nie pojedzie(tzn. pojedzie, ale trzeba umieć)Ale na 1 i 2 spokojnie podrywa koło, tylko móie, trzeba trafić w obroty i dobrze poderwać, a reszta zależy od naszych umiejętności, czy się będzie długo na tylnim jechać, czy tylko kawałek "aż nam się obroty skończą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł_87 napisał:

Powiem tak: 1 bieg rwie na koło z gazu, 2 rwie na goło z gazu-3 bieg trochę rwie na koło z gazu...

 

 

To ja jakaś dupa jestem Mój KLX z gazu to tylko idzie na 1

Chyba kupę sende i ją stuninguje

 

Ja z DT wyjełem tylko taką tuleje z z wydechu i też da sie pstawić na koło z gazu z 2 chociaz musze ją mocno poderwć a ze sprzęgłem idze lekko. Niedługo bedzie cała odblokowana, ze sportowym wydecham i małych przerobkach :buttrock: to wtedy powinna na 2 isc normalnie z samego gazu. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nprawdę jest tak jak napisałem. Trzeba tylko trafić w obroty i poderwać.

 

Tak, jak myślałem !!! Trzeba poderwać :mrgreen:

Ja to robię bez podrywania (fajnie to brzmi :buttrock: ) na 1, a na wyższych to strzał ze sprzęgła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...