Skocz do zawartości

problem z fzr 1000


zlociutki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich!!! Mój problem z fzr 1000 wygląda nastepująco: moto na wolnych obrotach co jakis czas wydaje dziwny dzwiek tak jakby nie dopalał na którymś z cylindrów dodatkowo podczas ruszania szarpie jakby go coś dławiło jak dojdzie do 2000 - 2500 obr. wszystko ustaje i pedzi bez przeszkód. Wymieniłem swiece (na starych było to samo) oddałem go na regulacje zaworów( wszystkie ssące miały o,10 luzu) pełny serwis gazników, przejrzałem exup-działa wymieniłem filtr paliwa, pompa paliwa działa ogólnie przeglądnołem elektryke - wszystko w normie został mi już tylko moduł, impulsatory, fajki no i najgorsze co może być - głowica. Dodam że nigdy nie miałem z nim problemów w ciągu jednego dnia wszystko sie zmieniło bez żadnych w cześniejszych objawów. Dajcie znać jak mieliście coś podobnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich!!! Mój problem z fzr 1000 wygląda nastepująco: moto na wolnych obrotach co jakis czas wydaje dziwny dzwiek tak jakby nie dopalał na którymś z cylindrów dodatkowo podczas ruszania szarpie jakby go coś dławiło jak dojdzie do 2000 - 2500 obr. wszystko ustaje i pedzi bez przeszkód. Wymieniłem swiece (na starych było to samo) oddałem go na regulacje zaworów( wszystkie ssące miały o,10 luzu) pełny serwis gazników, przejrzałem exup-działa wymieniłem filtr paliwa, pompa paliwa działa ogólnie przeglądnołem elektryke - wszystko w normie został mi już tylko moduł, impulsatory, fajki no i najgorsze co może być - głowica. Dodam że nigdy nie miałem z nim problemów w ciągu jednego dnia wszystko sie zmieniło bez żadnych w cześniejszych objawów. Dajcie znać jak mieliście coś podobnego.

 

 

sprawa powoli sie klaruje okazało sie że pierwszy cylinder nie dopala - wyciska mieszanke na polączeniu kolektora z głowicą widac też jak pozostałe 3 kolektory robią sie czerwone a pierwszy grzeje ale nie na maksa, trzeba jednak sprawdzić to cisnienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej FZR tez kolanka świeciły tylko że wszystkie równo. Raz miałem problem z zewnętnym garem, który przestawał pracować, wymieniłem świece i fajkę i problem przeszedł. A ty zacznij od pomiaru sprężania!

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z opisu kolegi wynika, ze ma problem z zakresem niskich - niskich srednich obrotow w jednym z gaznikow - jezeli powyzej 2500 obr wszystko jest ok to tak to widze. oczywiscie cisnienie nalezy zmierzyc - glownie jednak zajalbym sie gaznikami a tym niepalacym w szczegolnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich po dłuższej przerwie ale opłaciło sie pogrzebać samemu krok po kroku zaczynając od elektryki :biggrin: W każdym razie problem rozwiązany okazało sie że wypaliła sie fajka z pierwszego cylindra pewnie padł rezystor który znajduje sie w środku. Po przełożeniu fajki z drugiej fzr 600 - taką też mam (to już choroba) wszystko ustało i moto działa bez problemu. Teraz musze dorwać jakąś używaną gdyż nawet ngk nie ma takich zamienników. Potwierdziło sie jedno "jak sobie sam nie zrobisz to nikt tego za ciebie nie zrobi".

Pozdr. i dzieki wszystkim za wskazówki przydały sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...