zlociutki Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 witam wszystkich!!! Mój problem z fzr 1000 wygląda nastepująco: moto na wolnych obrotach co jakis czas wydaje dziwny dzwiek tak jakby nie dopalał na którymś z cylindrów dodatkowo podczas ruszania szarpie jakby go coś dławiło jak dojdzie do 2000 - 2500 obr. wszystko ustaje i pedzi bez przeszkód. Wymieniłem swiece (na starych było to samo) oddałem go na regulacje zaworów( wszystkie ssące miały o,10 luzu) pełny serwis gazników, przejrzałem exup-działa wymieniłem filtr paliwa, pompa paliwa działa ogólnie przeglądnołem elektryke - wszystko w normie został mi już tylko moduł, impulsatory, fajki no i najgorsze co może być - głowica. Dodam że nigdy nie miałem z nim problemów w ciągu jednego dnia wszystko sie zmieniło bez żadnych w cześniejszych objawów. Dajcie znać jak mieliście coś podobnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Zmierzyć ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlociutki Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 witam wszystkich!!! Mój problem z fzr 1000 wygląda nastepująco: moto na wolnych obrotach co jakis czas wydaje dziwny dzwiek tak jakby nie dopalał na którymś z cylindrów dodatkowo podczas ruszania szarpie jakby go coś dławiło jak dojdzie do 2000 - 2500 obr. wszystko ustaje i pedzi bez przeszkód. Wymieniłem swiece (na starych było to samo) oddałem go na regulacje zaworów( wszystkie ssące miały o,10 luzu) pełny serwis gazników, przejrzałem exup-działa wymieniłem filtr paliwa, pompa paliwa działa ogólnie przeglądnołem elektryke - wszystko w normie został mi już tylko moduł, impulsatory, fajki no i najgorsze co może być - głowica. Dodam że nigdy nie miałem z nim problemów w ciągu jednego dnia wszystko sie zmieniło bez żadnych w cześniejszych objawów. Dajcie znać jak mieliście coś podobnego. sprawa powoli sie klaruje okazało sie że pierwszy cylinder nie dopala - wyciska mieszanke na polączeniu kolektora z głowicą widac też jak pozostałe 3 kolektory robią sie czerwone a pierwszy grzeje ale nie na maksa, trzeba jednak sprawdzić to cisnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Grzanie do czerwoności wywołane jest zbyt długim trzymaniem motocykla na ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Grzanie do czerwoności wywołane jest zbyt długim trzymaniem motocykla na ssaniu. polemizowałbym ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 a napewno dobrze wyregulowali Ci te gazniki.podobne objawy objawy wtedy moga byc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 w mojej FZR tez kolanka świeciły tylko że wszystkie równo. Raz miałem problem z zewnętnym garem, który przestawał pracować, wymieniłem świece i fajkę i problem przeszedł. A ty zacznij od pomiaru sprężania! Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 szynszyl jak zaczynałem zabawe z mechaniką to usmarzyłem kolektor w samochodzie, przez źle podłaczenie kabli wysokiego napiecia. Widok czerwonego kolektora w samochodzie bezcenny;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 z opisu kolegi wynika, ze ma problem z zakresem niskich - niskich srednich obrotow w jednym z gaznikow - jezeli powyzej 2500 obr wszystko jest ok to tak to widze. oczywiscie cisnienie nalezy zmierzyc - glownie jednak zajalbym sie gaznikami a tym niepalacym w szczegolnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlociutki Opublikowano 3 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 witam wszystkich po dłuższej przerwie ale opłaciło sie pogrzebać samemu krok po kroku zaczynając od elektryki :biggrin: W każdym razie problem rozwiązany okazało sie że wypaliła sie fajka z pierwszego cylindra pewnie padł rezystor który znajduje sie w środku. Po przełożeniu fajki z drugiej fzr 600 - taką też mam (to już choroba) wszystko ustało i moto działa bez problemu. Teraz musze dorwać jakąś używaną gdyż nawet ngk nie ma takich zamienników. Potwierdziło sie jedno "jak sobie sam nie zrobisz to nikt tego za ciebie nie zrobi". Pozdr. i dzieki wszystkim za wskazówki przydały sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.